Pinkpop 2024

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
197
107
Als de line up wel sterk is ook toch?
Tenzij je stones of ac/dc hebt ofso kan je rustig tickets kopen lijkt me
Juist ja, dat bedoel ik. Mocht een U2 of iets dergelijks komen dan heb je zeker wat aan je voorrang omdat die dag zo uitverkocht is. Dat probleem had ik in het jaar dat de Stones kwamen. Toen had ik uiteindelijk geen kaartje bemachtigd. Maar nu de vvk zo vroeg begint is het nog nooit meteen uitverkocht geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
70
34
Vandaag zal wel niks meer worden?

Wanneer verwachten we iets? Als het vóór 1 december moet zijn blijven morgen en volgende week tot en met donderdag over.
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
197
107
Volgende week een rits namen, en dan zaterdag de vvk. Kunnen de mensen nog mooi een ticket in de schoen krijgen van de Sint, tenminste als ze braaf geweest zijn afgelopen jaar.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
940
413
Volgende week een rits namen, en dan zaterdag de vvk. Kunnen de mensen nog mooi een ticket in de schoen krijgen van de Sint, tenminste als ze braaf geweest zijn afgelopen jaar.
Dat zie ik niet gebeuren de headliners worden sowieso los bekendgemaakt en dan komt er nog een batch met namen. Dan gaan ze niet alles in een week propen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Vandaag zal wel niks meer worden?

Wanneer verwachten we iets? Als het vóór 1 december moet zijn blijven morgen en volgende week tot en met donderdag over.
zal toch niet zo lang meer zijn...

althans zoals jimmywe aangeeft zou de aankondiging deze week geweest zijn en is die verschoven...
dan zal dat toch niet maanden zijn, maar dagen? uren?
 

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
116
89
Op dit moment lijkt er weinig gesleuteld te zijn aan de website een social media, dit deden ze vorig jaar ook vlak voor aankondiging. Ik denk dat ze vanaf volgende week beginnen aangezien morgen ook al CAS komt met namen.

Ben daarnaast ook benieuwd of ze er voor 1 december alle 3 de headliners uitknalles ivm de kaartverkoop van Werchter. Vorig jaar jaar zat er 6 weken tussen bekendmaking eerste en derde headliner. Wel werden deze op een vrijdag en dinsdag bekend gemaakt.
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Op dit moment lijkt er weinig gesleuteld te zijn aan de website een social media, dit deden ze vorig jaar ook vlak voor aankondiging. Ik denk dat ze vanaf volgende week beginnen aangezien morgen ook al CAS komt met namen.

Ben daarnaast ook benieuwd of ze er voor 1 december alle 3 de headliners uitknalles ivm de kaartverkoop van Werchter. Vorig jaar jaar zat er 6 weken tussen bekendmaking eerste en derde headliner. Wel werden deze op een vrijdag en dinsdag bekend gemaakt.
Is CAS echt zo belangrijk dat Pinkpop daarop zou wachten?

De opmerking van Jimmywe zet me wel aan het denken. Dat betekent dus dat de verwachte grote vis het prima had gevonden als Pinkpop ze afgelopen maandag had aangekondigd, maar er zijn nog nergens anders aankondigingen geweest van wat voor 'grote vis' dan ook. Ik kan mij slecht voorstellen dat andere buitenlandse festivals compassie zouden hebben met Mojo als zij de aankondiging verplaatsen vanwege Pink. Enige link die ik dan kan leggen is dat het een vergelijkbare act (in ieder geval vergelijkbare doelgroep) is, en dan kom ik toch weer snel uit bij Dua Lipa (of dan toch Madonna?)..
Maar goed, misschien maak ik het mezelf weer veel te moeilijk.
 

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
116
89
Is CAS echt zo belangrijk dat Pinkpop daarop zou wachten?

De opmerking van Jimmywe zet me wel aan het denken. Dat betekent dus dat de verwachte grote vis het prima had gevonden als Pinkpop ze afgelopen maandag had aangekondigd, maar er zijn nog nergens anders aankondigingen geweest van wat voor 'grote vis' dan ook. Ik kan mij slecht voorstellen dat andere buitenlandse festivals compassie zouden hebben met Mojo als zij de aankondiging verplaatsen vanwege Pink. Enige link die ik dan kan leggen is dat het een vergelijkbare act (in ieder geval vergelijkbare doelgroep) is, en dan kom ik toch weer snel uit bij Dua Lipa (of dan toch Madonna?)..
Maar goed, misschien maak ik het mezelf weer veel te moeilijk.
Het zal niet de belangrijkste reden zijn maar ik denk wel dat het een factor is die meespeelt. Omdat ze zo lang wachten met aankondigen en het volgens insider een primeur is lijkt het me logisch als ze de volledige aandacht willen voor die bepaalde 'artiest'.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Volgende week een rits namen, en dan zaterdag de vvk. Kunnen de mensen nog mooi een ticket in de schoen krijgen van de Sint, tenminste als ze braaf geweest zijn afgelopen jaar.
Mits de Sint budget heeft of hij moet een beroep doen op die Noordpool reiziger!!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.431
6.194
Is CAS echt zo belangrijk dat Pinkpop daarop zou wachten?

De opmerking van Jimmywe zet me wel aan het denken. Dat betekent dus dat de verwachte grote vis het prima had gevonden als Pinkpop ze afgelopen maandag had aangekondigd, maar er zijn nog nergens anders aankondigingen geweest van wat voor 'grote vis' dan ook. Ik kan mij slecht voorstellen dat andere buitenlandse festivals compassie zouden hebben met Mojo als zij de aankondiging verplaatsen vanwege Pink. Enige link die ik dan kan leggen is dat het een vergelijkbare act (in ieder geval vergelijkbare doelgroep) is, en dan kom ik toch weer snel uit bij Dua Lipa (of dan toch Madonna?)..
Maar goed, misschien maak ik het mezelf weer veel te moeilijk.
Ja inderdaad, als het over zo’n grote show gaat is het vaak omdat er zoveel komt bij kijken, moet niet per se zelfde genre zijn.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Het zal niet de belangrijkste reden zijn maar ik denk wel dat het een factor is die meespeelt. Omdat ze zo lang wachten met aankondigen en het volgens insider een primeur is lijkt het me logisch als ze de volledige aandacht willen voor die bepaalde 'artiest'.
Dus nooit op PP geweest neem ik dan aan?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
zal toch niet zo lang meer zijn...

althans zoals jimmywe aangeeft zou de aankondiging deze week geweest zijn en is die verschoven...
dan zal dat toch niet maanden zijn, maar dagen? uren?
Zijn zeker nog aan het bijkomen van gisteravond dus geen tijd om iets te meldden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken