Pinkpop 2024

Joss

Dagopener
29 mrt 2023
516
748
Vandaag is Sam Smith aangekondigt voor een festival in begin September. Mocht hij toch op Pinkpop staan heeft hij 1) een pauze er in zitten of 2) een enorm lange tour. Hiermee slinken (gelukkig, geen paniek, mijn mening) zijn kansen voor PP denk ik....
Europese festivaltour van Sam Smith loopt nu al van 30 juni tot 7 september, dus een weekje eerder beginnen zal dan wel geen probleem zijn.
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
96
43
Het zal niet de belangrijkste reden zijn maar ik denk wel dat het een factor is die meespeelt. Omdat ze zo lang wachten met aankondigen en het volgens insider een primeur is lijkt het me logisch als ze de volledige aandacht willen voor die bepaalde 'artiest'.
Madonna staat 1&2 december in Ziggo Dome. Misschien wil ze op 1 december zelf de primeur aankondigen dat ze op PP staat o_O??
 
  • Geweldig
Waarderingen: Bassie78

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Diana Ross als sub dan.....
Diana Ross als sub🙄. Diana heeft vocaal alles beter in orde dan Madonna (als dat is wat je bedoelde?)
Wat is die afgegaan toen in waar was het ook alweer Tel Aviv toch met het songfestival.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
96
43
Diana Ross als sub🙄. Diana heeft vocaal alles beter in orde dan Madonna (als dat is wat je bedoelde?)
Wat is die afgegaan toen in waar was het ook alweer Tel Aviv toch met het songfestival.
Dat was een drama idd. Ik zie het ook niet voor me dat zij zich nog zo'n enorme tour op de hals haalt.
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
197
107
Diana Ross als sub🙄. Diana heeft vocaal alles beter in orde dan Madonna (als dat is wat je bedoelde?)
Wat is die afgegaan toen in waar was het ook alweer Tel Aviv toch met het songfestival.
haha idd. Zingen kan ze niet en om nou zo'n bejaarde te zien huppelen heb ik geen trek in op PP.
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
267
132
CAS komt met Nile Rodgers & Chic en Pommelien Thijs als buitenlandse acts. Verder idd o.a. Kane en Acda en de Munnik. Verder standaard artiesten.
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
267
132
Als CAS al zo vroeg komt lijkt de weg vrij voor Pinkpop om 12u? Of ben ik te voorbarig? 🫢
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken