Pinkpop 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
ik zeg ook niet dat alles bekend wordt, gewoon een eerste rits namen met 1 of 2 headliners erbij
Meestal doen ze het gestager, niet? Eerst een headliner, daarna nog eentje, daarna een batch met de derde headliner en daarna de ticketverkoop. Maar ja, daar heb je 4 weken voor nodig en dat kan dus niet meer dit jaar, timing gewijs…
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Meestal doen ze het gestager, niet? Eerst een headliner, daarna nog eentje, daarna een batch met de derde headliner en daarna de ticketverkoop. Maar ja, daar heb je 4 weken voor nodig en dat kan dus niet meer dit jaar, timing gewijs…
Het zou me ook niks verbazen als de vvk pas in 2024 begint maar evengoed over pakweg 2/3 weken.Het wachten is op het verlossende nieuws.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en mattman

Robbe554

Playlistbediener
13 feb 2023
42
7
- in Engeland
- nog niks van bekend
- alle 3 dagen van Pinkpop bezet
BMTH: 21 juni Southside festival & 23 Juni Hurricane festival beide in Duitsland. Dus 22 Juni naar Nederland, tis niet ver ;)
Doe dan AC/DC i.p.v Foo Fighters, ook al denk ik dat AC/DC meer voetbalstadions zal doen. Maar als Pinkpop snel uitverkocht wil zijn ;)
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
193
156
BMTH: 21 juni Southside festival & 23 Juni Hurricane festival beide in Duitsland. Dus 22 Juni naar Nederland, tis niet ver ;)
Doe dan AC/DC i.p.v Foo Fighters, ook al denk ik dat AC/DC meer voetbalstadions zal doen. Maar als Pinkpop snel uitverkocht wil zijn ;)
De 22ste speelt BMTH op Graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron1617899607

Robbe554

Playlistbediener
13 feb 2023
42
7
De 22ste speelt BMTH op Graspop.
Ahja juist haha valt samen met Pinkpop, zal dus graspop worden dit jaar :p Pinkpop wacht veel te lang met Headliners bekend te maken :p
Dit weekend start verkoop graspop & volgende week al Rock Werchter... Terwijl Pinkpop dezelfde periode is
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Morgen niets lijkt me want dan komt CAS met een groot gedeelte van de Line up. Daar zit meestal wel een aantal internationale acts bij boven het Nederlandse gepeupel....
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Morgen niets lijkt me want dan komt CAS met een groot gedeelte van de Line up. Daar zit meestal wel een aantal internationale acts bij boven het Nederlandse gepeupel....
Laatste jaren steeds minder. Vorig jaar enkel George Ezra als support en was de rest Nederlands. Ik zie die voor Acda & De Munnik en Kane gaan als de headliners naast natuurlijk Blof.
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
267
132
Vandaag is Sam Smith aangekondigt voor een festival in begin September. Mocht hij toch op Pinkpop staan heeft hij 1) een pauze er in zitten of 2) een enorm lange tour. Hiermee slinken (gelukkig, geen paniek, mijn mening) zijn kansen voor PP denk ik....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Laatste jaren steeds minder. Vorig jaar enkel George Ezra als support en was de rest Nederlands. Ik zie die voor Acda & De Munnik en Kane gaan als de headliners naast natuurlijk Blof.
Zou kunnen idd. Line up volgt in ieder geval via NPO radio 2 om 09:45 uur.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
The Eagles moeten hun Europese afscheidstour ook nog aankondigingen. Zou qua grootte vergelijkbaar zijn met Paul McCartney of Fleetwood Mac tijdens eerdere edities .
Die tour gaat langer duren dan normaal. Ik zie die ook pas 2025 komen. Ze zijn ook eigenlijk nog maar net geweest. Maar niet relevant want spelen nooit festivals..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Laatste jaren steeds minder. Vorig jaar enkel George Ezra als support en was de rest Nederlands. Ik zie die voor Acda & De Munnik en Kane gaan als de headliners naast natuurlijk Blof.
Als ze dat doen dan gaat de vvk nog slechter als vorig jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken