Pinkpop 2024

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
CAS komt met Nile Rodgers & Chic en Pommelien Thijs als buitenlandse acts. Verder idd o.a. Kane en Acda en de Munnik. Verder standaard artiesten.
In ieder geval een voorspelling dit jaar goed haha
Misschien toch maar een nieuwe poging doen voor Pinkpop 🤔
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Zou James niks zijn voor Pinkpop. BKS lijkt qua datum uitgesloten dus vandaar hier het voorstel. Is wel zo'n band die ik nog graag eens zou willen zien. Touren ook samen met Razorlight, passen ook prima op Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

Benjamin2310

Nieuw lid
24 nov 2023
1
2
I think Ben Howard and The Hives will be at Pinkpop because Ben Howard was anounced in Life is Life in Belgia end of Juni so he could come to Pinkpop, and the Hives are at wednesday before pinkpop at Arnhem as preprogramm for Green Day 🤟🏽
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime en Maria

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
193
156
Zou Kings of Leon geen kanshebber zijn voor een headline spot? Nog geen tour bekend, maar inmiddels wel klaar met het recorden van een nieuw album dat in 2024 zal releasen, verwachting is dat ze rond juni-juli ook zullen gaan touren. Gooi maar even wat in de hoed... 🥴
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Nou ik ben er klaar voor Pinkpop, laat die headliners maar komen! Ik word hier erg onrustig van ;);) Stiekem hopen op AC/DC
Happy So Excited GIF by TikTok
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
het is wel spannend om wat voor act dat het gaat, waardoor een aankondiging "is uitgesteld"?

is het een kleintje en mag Pinkpop een ideaal moment aanwijzen, of is de headliner een lastige qua aankondiging, of staat de tour op losse schroeven, of is nog niet elke locatie rond van de tour die de headliner wil aankondigen, of is het een echt heel grote vis die het momentum wil pakken?
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
197
107
het is wel spannend om wat voor act dat het gaat, waardoor een aankondiging "is uitgesteld"?

is het een kleintje en mag Pinkpop een ideaal moment aanwijzen, of is de headliner een lastige qua aankondiging, of staat de tour op losse schroeven, of is nog niet elke locatie rond van de tour die de headliner wil aankondigen, of is het een echt heel grote vis die het momentum wil pakken?
ik snap het probleem niet zo...Er zijn toch nog meer headliners om aan te kondigen? En begin anders met een sublijstje..
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
het is wel spannend om wat voor act dat het gaat, waardoor een aankondiging "is uitgesteld"?

is het een kleintje en mag Pinkpop een ideaal moment aanwijzen, of is de headliner een lastige qua aankondiging, of staat de tour op losse schroeven, of is nog niet elke locatie rond van de tour die de headliner wil aankondigen, of is het een echt heel grote vis die het momentum wil pakken?
Ik snap niet zo goed waarom ze wachten met die andere 2 dan? Je kan toch wel al 1 headliner bekend maken denk ik dan. Of willen ze starten met een exclusieve naam zoals bv RW kwam met Dua Lipa...?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken