Pinkpop 2024

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Ik zet in op Dua Lipa, Ed Sheeran en een rockheadliner... Maar wie die rockheadliner moet worden?
Pearl Jam vind ik te vroeg inderdaad. Maneskin eveneens te vroeg op herhaling, maar de laatste keer ver boven verwachting, daarnaast vind ik ze (nog) niet groot genoeg als absolute headliner. Tool zegt mij te weinig en ik vind The Cure inderdaad ook te langdradig.
Foo's hadden mij erg vet geleken maar daar zullen ze naast gegrepen hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
Ik zet in op Dua Lipa, Ed Sheeran en een rockheadliner... Maar wie die rockheadliner moet worden?
Pearl Jam vind ik te vroeg inderdaad. Maneskin eveneens te vroeg op herhaling, maar de laatste keer ver boven verwachting, daarnaast vind ik ze (nog) niet groot genoeg als absolute headliner. Tool zegt mij te weinig en ik vind The Cure inderdaad ook te langdradig.
Foo's hadden mij erg vet geleken maar daar zullen ze naast gegrepen hebben.
Dan blijven nog over Muse, Muse en……Muse 😛
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Zeker waar en ik zou het super mooi vinden als ze tool weten te strikken denk dat het een geweldig rijtje zou kunnen wezen als je dua lipa - pearl jam en dan een maneskin/the killer met tool
Hoezeer ik Tool ook kan waarderen, denk ik niet dat Tool en Pinkpop een goede match zijn. Lijkt me totaal niet het publiek dat hier op zit te wachten, zeker als je weet dat de metal/rock dag niet meer terugkomt.

Suzan en Freek fans die Tool ‘aan moeten horen’, zie je het voor je?
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Maria en Joslittel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.890
Ik zet in op Dua Lipa, Ed Sheeran en een rockheadliner... Maar wie die rockheadliner moet worden?
Pearl Jam vind ik te vroeg inderdaad. Maneskin eveneens te vroeg op herhaling, maar de laatste keer ver boven verwachting, daarnaast vind ik ze (nog) niet groot genoeg als absolute headliner. Tool zegt mij te weinig en ik vind The Cure inderdaad ook te langdradig.
Foo's hadden mij erg vet geleken maar daar zullen ze naast gegrepen hebben.
Het gaat er niet om wat jij te vroeg vind. Het gaat om het aanbod wat op tour is. Los van of het smaak je is of niet. Ed Sheeran verwacht ik eigenlijk al niet meer. Die hadden ze al lang en breed kunnen aankondigen. Dua Lipa en Pearl jam zijn eigenlijk zekerheidjes wat mij betreft. De laatste headlinerspot zal een soort van combi zijn verwacht ik. Ik noem een Kane met daarachter bv een Nothing but thieves, Maneskin of Imagine Dragons.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Alweer erg lang geleden niet?
dat wel...

al stond Keenan nog met Puscifer in 2016 op Pinkpop.
en weet ik niet of Pinkpop zich nog gaat wagen aan TOOL op hoge spots, en dat hoop ik eigenlijk wel...
ik denk ook niet dat Pinkpop in het daglicht een prima plek is voor TOOL en als headliner denk ik niet dat Mojo ze weg wil zetten op Pinkpop (hooguit als afsluiter Noord)?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.660
dat wel...

al stond Keenan nog met Puscifer in 2016 op Pinkpop.
en weet ik niet of Pinkpop zich nog gaat wagen aan TOOL op hoge spots, en dat hoop ik eigenlijk wel...
ik denk ook niet dat Pinkpop in het daglicht een prima plek is voor TOOL en als headliner denk ik niet dat Mojo ze weg wil zetten op Pinkpop (hooguit als afsluiter Noord)?
Nee, Tool is een enorme naam in die zin dat Foo Fighters, Pearl Jam en Muse dat zijn. Die staan er echt alleen als laatste. Maar hebben die in NL echt niet genoeg fans dan, vraag ik me af.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
hoe vet ik t ook zou vinden.
Tool + Pinkpop , helaas dat is anno 2024 echt geen combi meer
Dat wil 50 % van t publiek niet en Tool komt enkel als headliner, en dat gaat niet meer gebeuren
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
hoe vet ik t ook zou vinden.
Tool + Pinkpop , helaas dat is anno 2024 echt geen combi meer
Dat wil 50 % van t publiek niet en Tool komt enkel als headliner, en dat gaat niet meer gebeuren
ik zie anno 2024 Pinkpop eerder de keuze maken om de jonge helden van Maneskin naar headliner te zetten dan TOOL?
en zoals ik vaker heb gezegd, ik zie dat voor Maneskin nog best gebeuren!
 
  • Wow
Waarderingen: elo

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
62
24
Het gaat er niet om wat jij te vroeg vind. Het gaat om het aanbod wat op tour is. Los van of het smaak je is of niet. Ed Sheeran verwacht ik eigenlijk al niet meer. Die hadden ze al lang en breed kunnen aankondigen. Dua Lipa en Pearl jam zijn eigenlijk zekerheidjes wat mij betreft. De laatste headlinerspot zal een soort van combi zijn verwacht ik. Ik noem een Kane met daarachter bv een Nothing but thieves, Maneskin of Imagine Dragons.
Ed Sheeran kondigt zelf ook nog niks aan op 23, 24 en 25 juni op zijn site, dus daarom is er wat mij betreft nog steeds kans dat hij naar PP komt. Hij zal Nederland niet overslaan. Imagine Dragons hebben volgens mij net een mega tour achter de rug. En pas geweest, maar dat geldt ook voor PJ. Ik geloof ook niet dat Tool een headliner wordt op PP. Muse daarentegen... Maar als deze namen allemaal komen, ben ik blij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan en wenters

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.521
ik zie anno 2024 Pinkpop eerder de keuze maken om de jonge helden van Maneskin naar headliner te zetten dan TOOL?
en zoals ik vaker heb gezegd, ik zie dat voor Maneskin nog best gebeuren!
Ik vind dat inderdaad voor Pinkpop een veel logischere zet. Tool gaat daar gewoon doodslaan met als gevolg een praatpubliek. Is voor niemand leuk
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ed Sheeran kondigt zelf ook nog niks aan op 23, 24 en 25 juni op zijn site,
maar zie jij op zijn site ook een patroon van 3 dagen achter elkaar spelen?
dan zou 21 en 22 juni op Huricane en Southside festivals, geen goed teken zijn voor Pinkpop?
dus ik heb nog wel een voorzichtige slag om de arm, zeker nu hij nog niet is aangekondigd tussen alle festivals door...
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
62
24
Dua Lipa en Pearl Jam op de andere dagen en je festival is binnen no time uitverkocht.

maar zie jij op zijn site ook een patroon van 3 dagen achter elkaar spelen?
dan zou 21 en 22 juni op Huricane en Southside festivals, geen goed teken zijn voor Pinkpop?
dus ik heb nog wel een voorzichtige slag om de arm, zeker nu hij nog niet is aangekondigd tussen alle festivals door...
Tja, puntje. Maar ik denk dat er nog eea aan gaten opgevuld gaat worden in zijn tourschema. Dus patroon valt nog weinig over te zeggen. Kan ook wishful thinking van mijn kant zijn, haha. Mijn idee is ook: Rock Werchter Dua Lipa als popact, Pinkpop Ed Sheeran als popact (en misschien toch geen Dua Lipa voor PP). Maar ook dat is wishful thinking :).
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Ik persoonlijk zou TOOL echt een fantastische booking vinden. Dua Lipa erbij, en vooruit dan mag Ed Sheeran er ook bij. Dan heb je toch een prima bovenkant
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
150
118
Zou het raar vinden als TOOL op Pinkpop staat. Dan doe je zowel het PP publiek als TOOL veel te kort. Je mag toch wel zeggen dat er deze week al een aankondiging komt, ook al is er vaak geroepen pas de laatste week van november. Zitten echt gave aankondigingen tussen dus mag hopen dat PP ook met iets exclusiefs komt en niet met een bevestiging van Ed of Dua ;)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik wil niet vloeken, maar in de text van Hurricane staat toch heel duidelijk dat zij Ed Sheeran als festival exclusief hebben?

1699951485568.png
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenters

Gebruikers die dit onderwerp bekijken