Pinkpop 2024

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
62
24
Maneskin/Nothing but thieves combi
Avenged Sevenfold
Dua Lipa

gok ik als headliners

daaronder 2e lijn
gaslight anthem
offspring
Corey Taylor
royal blood
avril Lavigne
keane

nederlandse inbreng
kane
acda en de munnik
racoon
S10
Ik denk dat bijna alles wat je noemt, er zou kunnen of zelfs zal staan. Avenged Sevenfold denk ik niet.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Maneskin/Nothing but thieves combi
Avenged Sevenfold
Dua Lipa

gok ik als headliners

daaronder 2e lijn
gaslight anthem
offspring
Corey Taylor
royal blood
avril Lavigne
keane

nederlandse inbreng
kane
acda en de munnik
racoon
S10
Nothing but thieves gaat niet komen staan de vrijdag en zondag in Engeland en verwacht avenged sevenfold ook niet op een pinkpop en als die er staan zal het geen headliner zijn. De 2de lijn mis ik toch wel een beetje de ziggo dome namen dit zijn meer afas namen daar staan er altijd wel 1 of 2 van bij maar niet zo veel
 

JKOH

Playlistbediener
18 jan 2023
33
61
Ik vermoed dat PP het zat is om steeds in hetzelfde vijvertje te vissen voor headliners. Zoals eerder gezegd...Anders waren ze echt wel voor Green Day gegaan. Pearl Jam lijkt nog steeds een goeie optie, ook al zijn ze net geweest en kunnen ze ook makkelijk een Goffertpark vullen. Nee, ik vermoed dat we dit jaar minstens 2 nieuwe headliners gaan zien. Misschien zelfs wel 3. Dua Lipa, Ed Sheeran & Maneskin bijvoorbeeld.
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
62
24
Dacht ook dat de organisatie vorig jaar had gezegd dat ze voortaan meer vrouwelijke headliners willen boeken.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
515
295
Hoe groot is de Kans dat The Smashing Pumpkins 4 dagen achter elkaar speelt? 🤔
21e in Hannover 22e Berlijn en 24e in Wenen!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.597
660
Tool is toch vele malen interresanter om te boeken dan Temptation
alleen al qua statuut en naamsbekendheid

of is dit een typisch chauvinistisch nederlands dingetje?
Nee das meer qua hoe de muziek is. Tool is toch meer niche dan WT.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.744
1.902
Met Tool als headliner op Pinkpop verkoop je van z'n lang zal ze leven niet uit. Menig Pinkpop bezoeker zou vol verbazing hebben geroepen 'WIE?'.. Slim dat ze die dus niet hebben geboekt.
Even opletten hoe vlug de Ziggo Dome is uitverkocht. En dat met die prijzen in je achterhoofd. Als ze willen verkopen ze er 2 uit. Die verkopen echt wel....
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
Tool toch vele malen beter dan within temptation, die zet je ergens laat in de middag of zo. Gemiste kans als die niet komen. Kaartjes voor Tool zijn altijd aan de prijzige kant geweest maar dan zie je ook visueel spektakel...
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
Zowel Maneskin als NBT niet goed genoeg om headliner te zijn, leuk voor een uurtje maar niet voor een show van dik 2 uur. Buiten dat waren die allebei nog niet zo lang geleden al op PP.
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Op Kink vanochtend zei Eric Corton dat de naam van Blink182 rond zou gaan als headliner van Pinkpop.
In mijn ogen niet headliner waardig.
 
  • Haha
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken