Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Eerste festival voor Sting in Duitsland juli volgend jaar. Misschien niet een act die je snel op PP verwacht. Zijn laatste festival was op Bospop 2 jaar geleden. Ik durf het bijna niet meer te zeggen šŸ¤£..
is dat van Sting niet nog steeds dezelfde tour?
althans, de show in Lingen is ook (weer) als My Songs aangekondigd.
In dat geval is Bospop sowieso uitgesloten, met exact dezelfde tour...

heeft in NL met deze tour al op Stadspark Groningen (2019), Bospop (2022) en straks nog 2 avonden AFAS.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
941
445
Wil toch een beetje de hoop voor Rage Against the Machine nieuw leven in blazen. Zack de la Rocha is weer rennend en springend op het podium gezien met Run the Jewels.... kan pinkpop gelijk een leuke combi deal sluiten door ze allebei te boekenšŸ™
Brengen die nog eens ooit nieuw plaatwerk uit??Zo lang geleden....
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.236
4.507
Wil toch een beetje de hoop voor Rage Against the Machine nieuw leven in blazen. Zack de la Rocha is weer rennend en springend op het podium gezien met Run the Jewels.... kan pinkpop gelijk een leuke combi deal sluiten door ze allebei te boekenšŸ™
Dat zou wel een erg leuke verrassing zijn!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Brengen die nog eens ooit nieuw plaatwerk uit??Zo lang geleden....
nee, maar die zouden oorspronkelijk wel getourt hebben...

dus met een frisse en fitte opgeknapte de la Rocha, kan die best wel weer van de grond komen...
zou ook een perfecte naam zijn voor een 4e dag NovaRock, 4de dag Mad Cool, Download, Rock am Ring/Rock im Park, Roskilde, Hellfest, Rock Werchter, Pinkpop etc etc noem maar op...
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.722
1.890
Hoe denken jullie over Mumford and Sons? Een naam die ik hier zelden tegen kom maar volgens mij wel degelijk een optie is als (sub) headliner...
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
Hoe denken jullie over Mumford and Sons? Een naam die ik hier zelden tegen kom maar volgens mij wel degelijk een optie is als (sub) headliner...
2019 gezien en nog nooit zoveel mensen zien weggaan incl. Ik! Was er na 45 min klaar mee šŸ˜›veld was half leeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Mumford begint altijd heel leuk, maar na de eerste 3-4 nummers heb je het al snel gehad. Zo voelde ik mij toch bij de laatste 2 keer dat ik ze zag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

jitsevljds

Campingartiest
14 okt 2023
57
29
Mumford and Sons lijkt mij ook niks als headliner, misschien als sub headliner maar ben er zelf geen fan van.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Ik vind Mumford & Sons een heerlijke band om te luisteren, maar een aantal jaar geleden op Pinkpop vielen ze toch wel een beetje tegen en in het water voor dat grote Pinkpop veld. Ik zie ze persoonlijk liever in een intiemere zaalshow.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
728
951
Net dit gelezen op RW forum, dus denk dat ook wij op Avril Lavigne + Green Day combo moeten rekenenā€¦

Blink 182 in Glasgow in August. So they are pretty much nailed for Pukkelpop, not Werchter

Verder neemt vanavond The National de Belgische radiozender StuBru over, dus mogelijks festivalnieuws dan. En Korn zou ook festivals willen doen, maar geen pure metalfestivals. Joepie! Nog mensen enthousiast voor dit?
 
  • Geweldig
Waarderingen: brutus257

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.722
1.890
Net dit gelezen op RW forum, dus denk dat ook wij op Avril Lavigne + Green Day combo moeten rekenenā€¦



Verder neemt vanavond The National de Belgische radiozender StuBru over, dus mogelijks festivalnieuws dan. En Korn zou ook festivals willen doen, maar geen pure metalfestivals. Joepie! Nog mensen enthousiast voor dit?
Avril Lavigne ja, heb er weinig mee.
Korn loop ik ook niet echt.warm voor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken