Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Verder inderdaad de situatie dat ze op sommige grotere festivals zelfs als headliner zijn geboekt. En ik zou niet zo goed begrijpen waarom je een act van Jera On Air zou wegkapen, terwijl je ze zelf als opvulling ziet.
dit dus...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
Ik denk dat Limp Bizkit nu voor veel dertigers weer een stuk interessanter is dan in 2014. Nog één keertje losgaan op de band van vroeger.
Ja maar Rockbeer, ‘nog één keertje losgaan’ zou ik snappen als het een band is die eenmalig een comeback aankondigt na 10 jaar. Maar LP speelt gevoelsmatig elk jaar wel ergens op een festival bij ons. Vorig jaar nog godbetert Paaspop. En ook in 2025 zullen ze wel ergens staan, kan ik je nu al zeggen. Zwarte Cross ofzo.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.568
2.710
Dan had Pinkpop / Mojo ze gewoon Jera moeten gunnen. Limp Bizkit op een main festival hoger dan een uur of 17 a 18u anno 2024 kan echt niet. :p
Dit inderdaad. Ze hebben ze weggeplukt bij Jera waar ze als headliner hadden gestaan, dus PP zal er behoorlijk wat voor geboden hebben.
Bij die Lollapalooza's in Zuid-Amerika is het zelfs een headliner.
Ik zou ze zelf ook niet zo groot meer inschatten, en maak me wel wat zorgen over festivaljaar 2024 als een band als LB zo hoog op de affiches komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en Timmetje

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Ik vraag me inderdaad waar die Avril Lavigne nu plots overal zo hoog wordt ingeschat. Wordt hier al weken genoemd maar dat is toch iemand met dusdanig klein palmares, dat is toch geen headliner en ook geen sub. Beetje nostalgie maar daarmee houdt het toch op? Handvol hitjes 20 jaar geleden….
Zelfde als RATM.....maar Lavigne maakt nog wel nieuwe platen
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
399
213
Verbazingwekkend hoge posities. Maar Pinkpop zou zich enigszins belachelijk maken als ze hierin meegaan. Die band stond dit jaar nog op Paaspop.
Als afsluiter (dus headliner) voor de vrijdag.... Zou mij dus ook niks verbazen als ze de vrijdagafsluiter op Pinkpop zijn hoor.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.100
2.106
In de laatste week november komt DTRH altijd met de eerste worp. Dus Pinkpop zal daarvoor of daarna zitten.
De ene op de maandag en de andere op de vrijdag. Kan makkelijk. CAS zit ook altijd in die week. Gaat ook 30.000 man naar toe. Op den duur moeten ze toch eens gaan aankondigen....
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.006
9.013
Limp Bizkit's populariteit lijkt inderdaad weer een beetje een boost te hebben gekregen. Valt mij ook op dat ze hoger op de affiches staan dan een aantal jaren terug. Weet ook niet precies waarom. Al moet ik wel zeggen dat hun shows er kwalitatief op vooruit zijn gegaan. Jaar of zeven geleden was het echt gênant. Nu is het goed te doen en op z'n minst behoorlijk vermakelijk. Maar dat is desondanks niet echt een reden om ze tot sub of afsluiter noord te promoveren op Pinkpop, lijkt me.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.527
2.036
Zelfde als RATM.....maar Lavigne maakt nog wel nieuwe platen
Nou ja wel met het verschil dat RATM destijds een fabuleuze livestatus had. Headlinerstatus. Los van wat je er nu van denkt.

Avril Lavigne is niet eens een fractie in de buurt daarvan geweest. Dat was destijds een artiest met wat inwisselbare hits? Niet lullig bedoeld hoor, daar zijn er genoeg van en het is ook niet erg ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.527
2.036
De ene op de maandag en de andere op de vrijdag. Kan makkelijk. CAS zit ook altijd in die week. Gaat ook 30.000 man naar toe. Op den duur moeten ze toch eens gaan aankondigen....
Het zou kunnen maar vanuit marketingoogpunt zou het ook dom zijn. Waarom zou je je attentiemoment moedwillig overschaduwen door een ander, eigen evenement.

Overigens is CAS en DTRH of Pinkpop ook wel wat anders, zeker qua doelgroep.

Bovendien komt DTRH altijd op woensdag ;-)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.100
2.106
Het zou kunnen maar vanuit marketingoogpunt zou het ook dom zijn. Waarom zou je je attentiemoment moedwillig overschaduwen door een ander, eigen evenement.

Overigens is CAS en DTRH of Pinkpop ook wel wat anders, zeker qua doelgroep.

Bovendien komt DTRH altijd op woensdag ;-)
Klopt en ze houden denk ik wel rekening met elkaar. Daar zullen ze onderling wel afspraken over maken, zou het niet?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Nou ja wel met het verschil dat RATM destijds een fabuleuze livestatus had. Headlinerstatus. Los van wat je er nu van denkt.

Avril Lavigne is niet eens een fractie in de buurt daarvan geweest. Dat was destijds een artiest met wat inwisselbare hits? Niet lullig bedoeld hoor, daar zijn er genoeg van en het is ook niet erg ;-)
Non taken. 1 van mijn eerste moshpits was Killin op een zondagmiddag in een zalencentrum in Twente......1991
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
496
208
Waarom dan? In 2014 stonden ze als tweede op het tweede podium, om 2u ‘s middags.
Bekijk die hele line-up ook eens 😉
Tijden zijn veranderd zoals hier telkens word herhaald.. mocht je de killers strikken als sub zal LB treetje omlaag gaan, maar als er niks beters is gaan ze denk ik gewoon sub zijn!
 
Laatst bewerkt:

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.527
2.036
Klopt en ze houden denk ik wel rekening met elkaar. Daar zullen ze onderling wel afspraken over maken, zou het niet?
Lijkt me wel ja. Uiteindelijk zit Mojo overal achter en die hebben belang erbij het zo verstandig mogelijk aan te pakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken