Pinkpop 2024

T. Roses

Support act
8 dec 2016
775
489
Zou het persoonlijk wel jammer als Pinkpop Pearl Jam nu weer heeft geboekt, heb mij vorig jaar wel geïrriteerd aan een dronken Eddie op het podium. Maar de kans wordt steeds groter helaas.
 
  • Leuk
Waarderingen: SulpherSouls

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Pearl Jam - Dua Lipa - Sam Smith+Maneskin
denk je?

toch 2 leuke namen voor mij dan, 1 oude headliner (PJ) en 1 nieuwe headliner (Maneskin)
alleen (heel erg) jammer dat die er in 2022 al stonden, Metallica er ook nog bij ipv Dua Lipa om dat straatje af te maken....

maar ik hou nog een slag om de arm, vind Limp Bizkit ook echt bizar hoog op affiches komen?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
denk je?

toch 2 leuke namen voor mij dan, 1 oude headliner (PJ) en 1 nieuwe headliner (Maneskin)
alleen (heel erg) jammer dat die er in 2022 al stonden, Metallica er ook nog bij ipv Dua Lipa om dat straatje af te maken....

maar ik hou nog een slag om de arm, vind Limp Bizkit ook echt bizar hoog op affiches komen?
Die laatste kan echt echt echt niet hoger dan een middagspotje dragen op PP toch? Zou ronduit bizar zijn om die als sub of Noord afsluiter te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Op de een of andere gekke manier hebben ze een soort nieuwe populariteit gekregen. Waarschijnlijk vanwege die meme of zo.
Ze zullen wel ergens in het midden van de dag staan. Als het verhaal van Jera klopt, zal Mojo LB vast niet aan het begin van de dag wegzetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Waarom dan? In 2014 stonden ze als tweede op het tweede podium, om 2u ‘s middags.
Helemaal met je eens Matt. Snap het ook niet. Als LB op een festival staat zal ik er altijd vooraan staan, kijk er ook naar uit op Graspop komend jaar. Maar tegelijkertijd is het één en al jeugdsentiment met één goed album en 5 hits. Leuk voor in de middag maar geen enkele reden om ze hoger in te gaan schatten opeens.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Waarom dan? In 2014 stonden ze als tweede op het tweede podium, om 2u ‘s middags.
Ik denk dat Limp Bizkit nu voor veel dertigers weer een stuk interessanter is dan in 2014. Nog één keertje losgaan op de band van vroeger.

Verder inderdaad de situatie dat ze op sommige grotere festivals zelfs als headliner zijn geboekt. En ik zou niet zo goed begrijpen waarom je een act van Jera On Air zou wegkapen, terwijl je ze zelf als opvulling ziet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken