Pinkpop 2024

Misschien een gekke vraag maar waarom wordt Dua Lipa hier zo overal genoemd? Is er ook maar een aanwijzing dat zij gaat touren ? Buiten dat er een nieuwe single aan komt….
Nieuwe single en en album begin volgend jaar. Dus die tour komt er dan ook wel.

het is echt wensdenken (al dan niet gevoed door de headliner-droogte), maar AC/DC heeft na hun power trip optreden aangegeven dat er voor 2024 een tour op de rit komt/staat. hier is nog niets over bekend.

1) dit is absoluut headlinerwaardig en zit wat mij betreft in het rijtje Stones/McCartney/Springsteen
2) dit is een act waarvoor Pinkpop, maar ook andere festivals, hun bekendmaking voor opschorten
3) dit zou een act kunnen zijn voor Glastonbury, waarbij na bekendmaking aldaar andere festivals ook de naam mogen droppen?

nogmaals, ik ken ze goed genoeg om te weten dat festivals moeilijk zijn, maar zo in de absolute nadagen van hun carrière zou het zometeen onderdeel van de afscheidstournee kunnen zijn.

wat denken jullie, 100% wishfull thinking of mogelijk een greintje realiteitszin?

edit: op de Mojo site staat bij Rob Trommelen:

DEZE BOEKER MET EEN ROCK-HART BOEKT ALLES VAN AC/DC TOT ZZ TOP EN IS DE 'GROTE MAN' VAN FESTIVALS FORTAROCK, PINKPOP EN BOSPOP.​

100 % wishfull thinking.
De hoop is dat ze ergens begin december met tournieuws naar buiten komen.

Tool heeft al eerder op Pinkpop gestaan toch? Als headliner niet geschikt misschien, maar als ze te boeken zouden zijn als Sub zou het volgens mij best kunnen. Maar zijn ze misschien te groot voor.
Als sub :LOL: Misschien zijn ze daar wel net te groot voor ja.

Als sub :LOL: Misschien zijn ze daar wel net te groot voor ja.
Stonden in 2019 op werchter als co-headliner naast the Cure. Dus ik zou zeggen, voor dit soort main stream festivals, geen absolute headliner. Of ze daar zin in hebben is wat anders.

Ik zeg doe lekker gek!

Limp Bizkit/ Smashing Pumpkins / Queens of The Stone Age/ Avril Lavigne aan de bovenkant van een Pinkpop dagje.

Wie klaagt ?

Ja, net aangepast inderdaad. Ik zag het. Maar ik zie ze niet naar Landgraaf trekken en dan weer terug naar de UK.
Ik denk dat ze sneller met het ✈️ vanuit de uk hier kunnen zijn dan Ed Sheeran met de 🚘 van uit Duitsland 🤷. Zeg niet dat hij dat ook met de auto zal doen, maar toch.

Ik ga er gewoon vanuit dat ze nog moeten wachten op het moment dat de bands zelf willen gaan delen.
Feit dat me concreet is gezegd eind november, is een stevig argument hiervoor.

Waarom hoop? Er kan nog steeds een supervet affiche komen.
Op basis van de headliners die we tot nu toe hebben zien voorbijkomen valt het inderdaad niet mee. Maar er moet nog een heleboel wél bekend gemaakt worden natuurlijk. Zo mager als vorig jaar zal het vast niet worden.

Users who are viewing this thread