Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Ik ga er gewoon vanuit dat ze nog moeten wachten op het moment dat de bands zelf willen gaan delen.
Feit dat me concreet is gezegd eind november, is een stevig argument hiervoor.
Wat ik me dan afvraag is waarom bands dan wachten. Stel, ze hebben Ed Sheeran. Die heeft al een halve tour staan waaronder vele festivals. Waarom daar mee komen bijna 2 maanden nadat z'n eerste datum is aangekondigd??? De enigste reden die ik kan bedenken is dat ze met namen komen die nog hun Europese tour bekend gaan maken.. En dan denk ik toch aan Dua Lipa Pearl Jam Imagine Dragons Tool. Of iets wat we niet verwachten maar wel gaat komen, bv een The Weeknd....
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.431
6.194
Wat ik me dan afvraag is waarom bands dan wachten. Stel, ze hebben Ed Sheeran. Die heeft al een halve tour staan waaronder vele festivals. Waarom daar mee komen bijna 2 maanden nadat z'n eerste datum is aangekondigd??? De enigste reden die ik kan bedenken is dat ze met namen komen die nog hun Europese tour bekend gaan maken.. En dan denk ik toch aan Dua Lipa Pearl Jam Imagine Dragons Tool. Of iets wat we niet verwachten maar wel gaat komen, bv een The Weeknd....
Over Ed heb je gelijk. Ik begin stilaan te denken dat die te hard verbonden is met Skorpio, en dus geen LN events zal doen. We hadden het anders wel geweten.

Ik vermoed/verwacht dat Pinkpop moet wachten op Pearl Jam en Dua Lipa. En als je die 2 namen hebt, heb je het prima gedaan als festival.
Feit is wel dat ze los naast de Foo’s hebben gegrepen, en dat zal wel erg zuur zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover en PJ

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Ik. QOTSA stond er dit jaar al, Avril is geen headliner en Bizkit is echt matig anno nu.
Ik vraag me inderdaad waar die Avril Lavigne nu plots overal zo hoog wordt ingeschat. Wordt hier al weken genoemd maar dat is toch iemand met dusdanig klein palmares, dat is toch geen headliner en ook geen sub. Beetje nostalgie maar daarmee houdt het toch op? Handvol hitjes 20 jaar geleden….
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Over Ed heb je gelijk. Ik begin stilaan te denken dat die te hard verbonden is met Skorpio, en dus geen LN events zal doen. We hadden het anders wel geweten. Ik vermoed/verwacht dat Pinkpop moet wachten op Pearl Jam en Dua Lipa. En als je die 2 namen hebt, heb je het prima gedaan als festival.
Feit is wel dat ze los naast de Foo’s hebben gegrepen, en dat zal wel erg zuur zijn.
Dus Dua, Pearl Jam en een Nederlands dagje met Kane en Acda en de Munnik..
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
940
413
Zie wel gebeuren dat we 2 grote headliners hebben dus pearl jam en dua lipa en dan een combi zoals een maneskin en the killers ofzo
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Over Ed heb je gelijk. Ik begin stilaan te denken dat die te hard verbonden is met Skorpio, en dus geen LN events zal doen. We hadden het anders wel geweten.

Ik vermoed/verwacht dat Pinkpop moet wachten op Pearl Jam en Dua Lipa. En als je die 2 namen hebt, heb je het prima gedaan als festival.
Feit is wel dat ze los naast de Foo’s hebben gegrepen, en dat zal wel erg zuur zijn.
Denk dat je hier zojuist precies hebt omschreven wat er aan de hand is en wat wij dus gaan krijgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken