Pinkpop 2024

Non taken. 1 van mijn eerste moshpits was Killin op een zondagmiddag in een zalencentrum in Twente......1991
Een vroege demoversie dan. Het nummer is in 1992 uitgebracht ;-)

Maar kan me voorstellen dat dat is bijgebleven. Van sommige nummers weet je precies wanneer je ze voor het eerst hoorde. Dit is er zo een.

Dit inderdaad. Ze hebben ze weggeplukt bij Jera waar ze als headliner hadden gestaan, dus PP zal er behoorlijk wat voor geboden hebben.
In het interview zegt Vogels dat Jera Limp Bizkit heeft opgegeven omdat Pinkpop ze wilde hebben, dus ze hebben niet tegen elkaar opgeboden. Elecctric Callboy is ook headliner op Jera komend jaar en die stonden vorig jaar in de middag op Noord. Budget van Jera is natuurlijk van een heel andere orde dan Pinkpop.

Komen hier mensen nu serieus met Limp Bizkit als headliner?
Ik acht de kans al vrij klein dat ze uberhaupt in de avond zouden staan
Pinkpop heeft grotere metalbands gehad en weg gezet in de middag/vroege avond zoals Disturbed, Nightwish, Electric Callboy
Limp Bizkit is gewoon leuk een uurtje knaller in het zonnetje niet meer dan dat

• Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje
Een vroege demoversie dan. Het nummer is in 1992 uitgebracht ;-)

Maar kan me voorstellen dat dat is bijgebleven. Van sommige nummers weet je precies wanneer je ze voor het eerst hoorde. Dit is er zo een.
Hahaha dan was het 92. Ik had net mijn rijbewijs, dat herinner ik me wel

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
Bekijk die hele line-up ook eens 😉
Tijden zijn veranderd zoals hier telkens word herhaald.. mocht je de killers strikken als sub zal LB treetje omlaag gaan, maar als er niks beters is gaan ze denk ik gewoon sub zijn!
Dat wordt degraderen.

Komen hier mensen nu serieus met Limp Bizkit als headliner?
Ik acht de kans al vrij klein dat ze uberhaupt in de avond zouden staan
Pinkpop heeft grotere metalbands gehad en weg gezet in de middag/vroege avond zoals Disturbed, Nightwish, Electric Callboy
Limp Bizkit is gewoon leuk een uurtje knaller in het zonnetje niet meer dan dat
I agree, to disagree.... Ik denk zeker dat ze headliner zouden kunnen zijn op de vrijdag (was dit jaar ook op Paaspop, dus waarom niet?). Of dat terecht is...? denk het zelf ook niet, maar neemt niet weg dat ze live best een goede show neerzetten waar ik zelf graag vooraan zou staan

I agree, to disagree.... Ik denk zeker dat ze headliner zouden kunnen zijn op de vrijdag (was dit jaar ook op Paaspop, dus waarom niet?). Of dat terecht is...? denk het zelf ook niet, maar neemt niet weg dat ze live best een goede show neerzetten waar ik zelf graag vooraan zou staan
Paaspop en pinkpop zijn toch wel hele andere festivals paaspop is een stuk kleiner en veel minder gefocust op de headliner dus dat gaat echt niet gebeuren dat limp bizkit als Pinkpop afsluiter staat die gaan gwn ene laatste staan op noord of 3de main en als er nood aan de man is dan sub of noord afsluiter

Ja maar Paaspop is toch een totaal ander formaat van festival?
Goldband stond daar ook als headliner, en in hetzelfde jaar stonden ze om 17:15 op Pinkpop.
Is een beetje appels met peren vergelijken
Ik ben wel fan van Limp Bizkit, is een leuke festival band. maar ze spelen in de 013 en verkopen minder tickets dan de meeste bands op pinkpop die bijvoorbeeld als vierde hoogste staan op de mainstage. headliner gaat dus nooit meer gebeuren

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Greenday had gewoon op Pinkpop moeten staan. Vandaag presale begonnen en je kunt gewoon zonder enige moeite en zonder wachtrij kaartjes kopen zowel staanplaatsen, golden cirkel als alle zitplaatsen.

Gelredome is veel te groot, die gaan ze niet uitverkopen denk ik. Had ze graag weer op Pinkpop gezien.

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en PJ
Greenday had gewoon op Pinkpop moeten staan. Vandaag presale begonnen en je kunt gewoon zonder enige moeite en zonder wachtrij kaartjes kopen zowel staanplaatsen, golden cirkel als alle zitplaatsen.

Gelredome is veel te groot, die gaan ze niet uitverkopen denk ik. Had ze graag weer op Pinkpop gezien.
Als ze het Gelredome niet kunnen verkopen zijn ze ook niet echt een formaat headliner die je op Pinkpop moet willen.

Users who are viewing this thread