Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Te veel voor wat dat affiche te bieden heeft.
simon cowell facepalm GIF
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Hoe meer grote acts er voor kiezen om eigen stadionconcerten te geven, des te sneller krijg je dat een ‘kleinere’ act de headline posities gaat krijgen.
Of de festivals moeten ook deze producties kwijt kunnen op hun podia.
Als je kijkt naar een coldplay, rammstein etc. dat zijn toch wel acts die je nog eens graag terug wil zien op een festival.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Zie trouwens mod sun ook wel op pinkpop komen voor de mensen die de muziek van mgk leuk vinden
 

riffa

Nieuw lid
5 jul 2022
4
1
Lil Nas gaf tijdens zn show in Afas Live afgelopen maand aan komend jaar met een show terug te keren naar Nederland… maar ik zie hem eerder op LL staan als ik eerlijk ben
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Hoe meer grote acts er voor kiezen om eigen stadionconcerten te geven, des te sneller krijg je dat een ‘kleinere’ act de headline posities gaat krijgen.
Of de festivals moeten ook deze producties kwijt kunnen op hun podia.
Als je kijkt naar een coldplay, rammstein etc. dat zijn toch wel acts die je nog eens graag terug wil zien op een festival.
Inderdaad , om in voetbal termen te spreken zowel PP als RW geen championsleague affiche.De echt grote jongens/meiden kiezen voor het grote geld.Misschien dat we ze nog eens in de toekomst zien op festivals.Het is helaas niet anders. Maar waar blijft Queen B??
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Inderdaad , om in voetbal termen te spreken zowel PP als RW geen championsleague affiche.De echt grote jongens/meiden kiezen voor het grote geld.Misschien dat we ze nog eens in de toekomst zien op festivals.Het is helaas niet anders. Maar waar blijft Queen B??
De Kuip dan toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Lil Nas gaf tijdens zn show in Afas Live afgelopen maand aan komend jaar met een show terug te keren naar Nederland… maar ik zie hem eerder op LL staan als ik eerlijk ben
Hmm…oke… waarom niet rolling loud trouwens ? Ik zie dat ook nog wel gebeuren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Inderdaad , om in voetbal termen te spreken zowel PP als RW geen championsleague affiche.De echt grote jongens/meiden kiezen voor het grote geld.Misschien dat we ze nog eens in de toekomst zien op festivals.Het is helaas niet anders. Maar waar blijft Queen B??
2024?
 

jamesmurphy

Playlistbediener
30 nov 2019
26
6
@Timmetje we willen beiden denk ik wel dezelfde acts op festivals als ik dit zo lees. Ik heb denk ik de hoop opgegeven dat dit soort nieuwe namen nog op Pinkpop komen.

Pinkpop had Harry Styles kunnen neerzetten ( paste in zijn tourschema). Hij koos toch voor een arena. Of MOJO koos voor een arena 😉
Denk je dat Pinkpop deze keuze zelf kan maken? Styles gaat nu 3x naar de Arena ipv een losse show op Pinkpop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
opvallend... geen Within Temptation aangekondigd op Bospop 2023...

had ze een beetje in de gaten gehouden als mogelijke "Kensington"-spot van afgelopen jaar.
maar dat laat wel de kans voor een spot in de Pinkpop lineup open, op eventueel de "Nightwish"-spot?
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Gebruikers die dit onderwerp bekijken