Pinkpop 2023

Te veel voor wat dat affiche te bieden heeft.
simon cowell facepalm GIF

Hoe meer grote acts er voor kiezen om eigen stadionconcerten te geven, des te sneller krijg je dat een ‘kleinere’ act de headline posities gaat krijgen.
Of de festivals moeten ook deze producties kwijt kunnen op hun podia.
Als je kijkt naar een coldplay, rammstein etc. dat zijn toch wel acts die je nog eens graag terug wil zien op een festival.

Zie trouwens mod sun ook wel op pinkpop komen voor de mensen die de muziek van mgk leuk vinden

Lil Nas gaf tijdens zn show in Afas Live afgelopen maand aan komend jaar met een show terug te keren naar Nederland… maar ik zie hem eerder op LL staan als ik eerlijk ben

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Hoe meer grote acts er voor kiezen om eigen stadionconcerten te geven, des te sneller krijg je dat een ‘kleinere’ act de headline posities gaat krijgen.
Of de festivals moeten ook deze producties kwijt kunnen op hun podia.
Als je kijkt naar een coldplay, rammstein etc. dat zijn toch wel acts die je nog eens graag terug wil zien op een festival.
Inderdaad , om in voetbal termen te spreken zowel PP als RW geen championsleague affiche.De echt grote jongens/meiden kiezen voor het grote geld.Misschien dat we ze nog eens in de toekomst zien op festivals.Het is helaas niet anders. Maar waar blijft Queen B??

Inderdaad , om in voetbal termen te spreken zowel PP als RW geen championsleague affiche.De echt grote jongens/meiden kiezen voor het grote geld.Misschien dat we ze nog eens in de toekomst zien op festivals.Het is helaas niet anders. Maar waar blijft Queen B??
De Kuip dan toch?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Lil Nas gaf tijdens zn show in Afas Live afgelopen maand aan komend jaar met een show terug te keren naar Nederland… maar ik zie hem eerder op LL staan als ik eerlijk ben
Hmm…oke… waarom niet rolling loud trouwens ? Ik zie dat ook nog wel gebeuren.

2024?

@Timmetje we willen beiden denk ik wel dezelfde acts op festivals als ik dit zo lees. Ik heb denk ik de hoop opgegeven dat dit soort nieuwe namen nog op Pinkpop komen.

Pinkpop had Harry Styles kunnen neerzetten ( paste in zijn tourschema). Hij koos toch voor een arena. Of MOJO koos voor een arena 😉
Denk je dat Pinkpop deze keuze zelf kan maken? Styles gaat nu 3x naar de Arena ipv een losse show op Pinkpop

opvallend... geen Within Temptation aangekondigd op Bospop 2023...

had ze een beetje in de gaten gehouden als mogelijke "Kensington"-spot van afgelopen jaar.
maar dat laat wel de kans voor een spot in de Pinkpop lineup open, op eventueel de "Nightwish"-spot?

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Users who are viewing this thread