Pinkpop 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Zijn er uberhaupt nog alternatieven tijdens de headliners? Kan me herinneren uit mijn hoofd in 2016 dat er acts op stage 4 stonden tijdens de headliner, maar volgens mij was dat het laatste jaar waarin dit gebeurde.
Silent disco.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
sinds gisteren is DTRH uitverkocht...
vraag me af hoe de verkoop van Pinkpop gestrand is inmiddels?

ik denk overigens dat er in komende dagen wellicht een tweede worp zou kunnen komen voor Pinkpop, nog voor de kerstperiode
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en Rockgirl72

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
sinds gisteren is DTRH uitverkocht...
vraag me af hoe de verkoop van Pinkpop gestrand is inmiddels?

ik denk overigens dat er in komende dagen wellicht een tweede worp zou kunnen komen voor Pinkpop, nog voor de kerstperiode
@Pinokkio weet dat vast wel! (sorry Pinokkio haha)

Rock Werchter komt vandaag met namen. Misschien doet Pinkpop mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
in 't kader van komkommertijd :

viel me wel op dat de afbeelding van Red Hot Chili Peppers is aangepast.
Wellicht nieuwe persfoto, na de laatste touraankondiging van RHCP oa voor "Wercther"
btw, op de programma pagina en in het nieuwsbericht pinkpop.nl/2023/red-hot-chili-peppers-derde-headliner-52e-editie-pinkpop/

november 2022
pp23-red-hot-chili-peppers-1920x860.jpg



december 2022
pp23-red-hot-chili-peppers-051222-1920x860.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: berrie1101

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Helemaal mee eens dat het een groot minpunt is dat er geen alternatieven zijn. Het feit dat ik vorig jaar op DTRH tijdens disclosure in de Fuzzy lop naar Squid kon gaan en tijdens Stromea op LL naar Rufus Du Sol kon gaan, maakte het toch een stuk interessanter.
Maarja die discussie is hier volgens mij al vaker gevoerd.

Zijn er uberhaupt nog alternatieven tijdens de headliners? Kan me herinneren uit mijn hoofd in 2016 dat er acts op stage 4 stonden tijdens de headliner, maar volgens mij was dat het laatste jaar waarin dit gebeurde.
Die discussie is misschien al ouder dan Methusalem zelfs, maar zo'n gemiste kans man. Vooral nu met 2 popheadliners waar, ik denk, veel vaste pinkpopgangers niet per se op zitten te wachten. Zet iets met een gitaar er tegenover en klaar ben je
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
in 't kader van komkommertijd :

viel me wel op dat de afbeelding van Red Hot Chili Peppers is aangepast.
Wellicht nieuwe persfoto, na de laatste touraankondiging van RHCP oa voor "Wercther"
btw, op de programma pagina en in het nieuwsbericht pinkpop.nl/2023/red-hot-chili-peppers-derde-headliner-52e-editie-pinkpop/

november 2022
pp23-red-hot-chili-peppers-1920x860.jpg



december 2022
pp23-red-hot-chili-peppers-051222-1920x860.jpg
Kan iemand mij verklaren waarom Pinkpop als enige festival de Peppers los kon aankondigen? Blijft me een raadsel
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Werchter ook toch?
Werchter was toch geen 'losse' aankondiging, Wercther kwam toch met de rest van de 2023 tour van The Peppers?
Pinkpop was geen 'losse' aankondiging want zat in een worp.
dus, ja Pinkpop was een aparte aankondiging dat er verder op dat moment geen andere EU 2023 datum was aangekondigd en bij Rock Wercher kwam de rest van de EU tour mee.

Waarom, geen idee... (misschien speelt de 2020 of 2021 cancel mee)


(overigens opvallend dat Iggy Pop voorprogramma is in de shows na Pinkpop en niet aangekondigd is voor Pinkpop ;) )
 
  • Wow
Waarderingen: Nikfestilover

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.147
7.350
Werchter was toch geen 'losse' aankondiging, Wercther kwam toch met de rest van de 2023 tour van The Peppers?
Pinkpop was geen 'losse' aankondiging want zat in een worp.
dus, ja Pinkpop was een aparte aankondiging dat er verder op dat moment geen andere EU 2023 datum was aangekondigd en bij Rock Wercher kwam de rest van de EU tour mee.

Waarom, geen idee...


(overigens opvallend dat Iggy Pop voorprogramma is in de shows na Pinkpop en niet aangekondigd is voor Pinkpop ;) )
Ah dan begreep ik @NikLN ook verkeerd, net als @Timmetje. Had ik ook mijn post moeten verwijderen :p
ik dacht 'losse aankondiging' als in: ze kondigen alleen de peppers aan en geen andere band. vandaar mijn verwarring
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.580
584
Spelen zo te zien geen festivals, dus snap wel dat ze niet op Pinkpop staan. Misschien losse dag op Bospop terrein net zoals KoL dit jaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Spelen zo te zien geen festivals, dus snap wel dat ze niet op Pinkpop staan. Misschien losse dag op Bospop terrein net zoals KoL dit jaar.
of de Kuip?

(al is het naar mijn inschatting een ZiggoDome act)

ben wel benieuwd wie de Goffertpark plek van Maroon 5 overneemt.
Zie GnR wel kanshebber voor De Kuip vergunning maar ook voor de Goffertpark show.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Werchter was toch geen 'losse' aankondiging, Wercther kwam toch met de rest van de 2023 tour van The Peppers?
Pinkpop was geen 'losse' aankondiging want zat in een worp.
dus, ja Pinkpop was een aparte aankondiging dat er verder op dat moment geen andere EU 2023 datum was aangekondigd en bij Rock Wercher kwam de rest van de EU tour mee.

Waarom, geen idee... (misschien speelt de 2020 of 2021 cancel mee)


(overigens opvallend dat Iggy Pop voorprogramma is in de shows na Pinkpop en niet aangekondigd is voor Pinkpop ;) )
En niet op Bospop staat 😉 in hoeverre dat een Bospop naam was … zet maar op de zondag erbij!
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Ah dan begreep ik @NikLN ook verkeerd, net als @Timmetje. Had ik ook mijn post moeten verwijderen :p
ik dacht 'losse aankondiging' als in: ze kondigen alleen de peppers aan en geen andere band. vandaar mijn verwarring
Sorry niet goed verwoord! Maar vond het gewoon opvallend dat Pinkpop als enige festival de RHCP eerder kon aankondigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken