Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Nee ik bedoel: Als dit het nieuws is dan krijgen we vermoedelijk de derde headliner nog niet morgen. Niet logisch dat een kleinere naam dan in de kop van een nieuwsbericht wordt genoemd ipv de headliner.
Kan ook zijn dat Pinkpop dus niet qua headliner met NOS en Mad Cool mee komt?

Misschien morgen War on Drugs en de ticketprijzen? Donderdag de headliner zou ik zeggen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
De Pinkpop vrijdag is nu al geweldig!
P!nk, Editors en War on Drugs!

Hopelijk nog namen die de zaterdag redden gaan voor mij.
en nog de zondag headliner aub graag, Pinkpop please
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.402
6.675
Is dat zeker dat TWOD ook op de vrijdag staat? Aardig stacked dan, inderdaad! Netjes!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
TWOD werd ook genoemd in het Live is Live topic en die komen ook deze week zo is bevestigd dus dat zal voor morgen wel kloppen. Die zullen wel nieuwe data bekend maken...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Kan ook zijn dat Pinkpop dus niet qua headliner met NOS en Mad Cool mee komt?

Misschien morgen War on Drugs en de ticketprijzen? Donderdag de headliner zou ik zeggen?
Ik denk dat die headliner nog wel eens wat langer kan duren als die morgen niet komt....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
De Ochtendshow met Rob en Wijnand had vanochtend een primeur. In de uitzending op 3FM mochten ze een nieuwe naam voor Pinkpop 2023 bekendmaken.
dat is nu een leuke primeur dan 🙈😂

Sorry jongens, Rob en Wijnand, voor mijn Pinkpop-speurwerk!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Leuke naam maar om daar nou alleen mee te komen....
ik denk niet dat het morgen hier bij blijft...

Misschien mag 3FM dit bekend maken en komt Pinkpop even later met een affiche en de ticketprijzen? Geen idee...

Maar, kan me ook niet voorstellen dat de verkoop van start gaat zaterdag met geen zondag headliner deze week er nog bij.

Ik denk dat er wel meer komt.
(voor mijn persoonlijke gevoel kantelen de kansen op GnR de meer 'gunstige' kant op)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Morgen alleen War on Drugs, woensdag derde headliner, twee of drie kleine namen en kaartprijs, donderdag 10u tot zaterdag 10u presale. Zoiets denk ik.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
ik denk niet dat het morgen hier bij blijft...

Misschien mag 3FM dit bekend maken en komt Pinkpop even later met een affiche en de ticketprijzen? Geen idee...

Maar, kan me ook niet voorstellen dat de verkoop van start gaat zaterdag met geen zondag headliner deze week er nog bij.

Ik denk dat er wel meer komt.
(voor mijn persoonlijke gevoel kantelen de kansen op GnR de meer 'gunstige' kant op)
Kunnen ook meerdere aankondigingen deze week zijn. Beetje opbouwen naar de start verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken