Pinkpop 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Even gekopieerd uit het Boutique topic:

Voor alle duidelijkheid: de pagina die ik vond is duidelijk maar tijdelijk, zoals toen met Harry en de foute datum. Datum zal wel juist zijn maar verder alles onder voorbehoud dus. Zoals ik zei is het een pagina voor het rolstoelplatform, maar er zijn tickets te koop voor het veld en de golden circle, ook al is er geen platform in de golden circle volgens mij. Ticketprijzen zijn €108 en €159, btw.

Maar het meest opvallende dat ik nog niet had gezien, bij de info over de golden circle:

Trek zelf jullie conclusies maar :)

Komt er dan toch een ander popheadliner om de hoek kijken en kunnen we op Pinkpop ook P!nk verwachten?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Even gekopieerd uit het Boutique topic:



Komt er dan toch een ander popheadliner om de hoek kijken en kunnen we op Pinkpop ook P!nk verwachten?
nee, dan lijkt me Pink de afvaller voor Pink-Pop, neem aan dat zaterdag 17 juni net niet lekker valt voor zo'n headliner.

ik denk dat we Swift dan ook geheel kunnen vergeten in 2023?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
nee, dan lijkt me Pink de afvaller voor Pink-Pop, neem aan dat zaterdag 17 juni net niet lekker valt voor zo'n headliner.

ik denk dat we Swift dan ook geheel kunnen vergeten in 2023?
Je hebt gelijk wat P!nk betreft. Die valt af voor PP. Heeft tijdens haar vorige tour nooit 2 keer achter elkaar opgetreden tenzij het op dezelfde locatie was. Anders zat er altijd minimaal 1 dag tussen de optredens. Dus lijkt me sterk dat die 16e of de 18e op PP staat als ze de 17e al op Boutique gaat staan.
Ik snap alleen even niet waarom we Swift nu moeten afschrijven voor 2023??? Wat ik ook verdomd lang vind duren zijn die tourdata van The Weeknd. Die lek voor Boudewijnstadion was er maanden geleden al op ticketmaster maar nog steeds niets....
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Dus, Muse schrijven we af, Beyonce lijkt stadions te gaan doen (zie ook boutique topic), P!nk is heel onwaarschijnlijk. Pop act, Ariana Grande dan?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Dus, Muse schrijven we af, Beyonce lijkt stadions te gaan doen (zie ook boutique topic), P!nk is heel onwaarschijnlijk. Pop act, Ariana Grande dan?
Ik vind het vreemd dat the Weeknd nog steeds geen Europese data bekend heeft gemaakt. Zou er misschien een festivalletje tussen zitten. Wat oorspronkelijk niet de bedoeling was???
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
als ik een Pop act moet noemen die ik zelf graag zou zien zou The Weeknd er 1 zijn...
ik neem niet aan dat U2 te porren is voor de festivals, alhoewel ik ze nog best zie komen, lijken ze me niet heel voor de hand liggend.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
als ik een Pop act moet noemen die ik zelf graag zou zien zou The Weeknd er 1 zijn...
ik neem niet aan dat U2 te porren is voor de festivals, alhoewel ik ze nog best zie komen, lijken ze me niet heel voor de hand liggend.
U2 zie ook nog wel eerst in Amerika optreden. Er gaan al geruchten over Las Vegas na de zomer. Misschien starten ze pas over een 1 jaar en dan is Europa normaal gezien pas in 2024 aan de beurt...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken