Werchter Boutique 2023

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.466
4.251
Depeche Mode zie ik eerder op de reguliere RW staan. En Robbie op een classic.
Of je het beest nu boutique of classic noemt, het blijft hetzelfde concept natuurlijk, dus denk niet dat dit zoveel uitmaakt. Daarnaast stond hij in 2017 ook al op Boutique
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Swift werd ook al genoemd ihkv Glastonbury volgend jaar. Kan wel. Ze mist wel nog de ownership van enkele albums tho, al helpt t dat ze haar meest bekende albums nu al opnieuw heeft uitgebracht maar toch.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.332
Hoop echt dat Swift op het reguliere RW staat en niet opnieuw op een los event wordt geduwd.

Na Bruce en Harry worden die losse dagen anders wel heel duur allemaal, gezien ik echt heel graag weer de Vierdaagse wil doen na een voor mij minder jaartje.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Hoop echt dat Swift op het reguliere RW staat en niet opnieuw op een los event wordt geduwd.

Na Bruce en Harry worden die losse dagen anders wel heel duur allemaal, gezien ik echt heel graag weer de Vierdaagse wil doen na een voor mij minder jaartje.
Is Swift daar niet te groot voor? Of schat ik dat te hoog in?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.332
Is Swift daar niet te groot voor? Of schat ik dat te hoog in?
Voor de Vierdaagse of een los event? Want haar dag Boutique verkocht niet heel snel uit waardoor haar neerzetten op het echte festival misschien wel een goede zet is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ze heeft ook gewoon zó lang niet getourd door dat hele juridische ding. Dus denk dat er heel wat mensen op haar zitten te wachten en zeker met hoe haar laatste twee platen werden ontvangen.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ze heeft ook gewoon zó lang niet getourd door dat hele juridische ding. Dus denk dat er heel wat mensen op haar zitten te wachten en zeker met hoe haar laatste twee platen werden ontvangen.
Net omwille van die 2 laatste platen is het imo de perfecte popheadliner voor het gewone meerdaagse event. Nog meer dan een Dua Lipa of Billie Eilish.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Net omwille van die 2 laatste platen is het imo de perfecte popheadliner voor het gewone meerdaagse event. Nog meer dan een Dua Lipa of Billie Eilish.
Vraag me wel af of daar veel nummers van zullen passeren, vooral bij een festivalshow.
Denk dat dat gewoon een grote meezingshow wordt die niet zo veel verschilt van P!nk vol met "Bad Blood", "You Belong With Me", "We Are Never Ever Getting Back Together" en "Blank Space".
Hits genoeg in ieder geval, schat haar daardoor ook in de groep "te groot".
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Vraag me wel af of daar veel nummers van zullen passeren, vooral bij een festivalshow.
Denk dat dat gewoon een grote meezingshow wordt die niet zo veel verschilt van P!nk vol met "Bad Blood", "You Belong With Me", "We Are Never Ever Getting Back Together" en "Blank Space".
Hits genoeg in ieder geval, schat haar daardoor ook in de groep "te groot".
Aangezien heel wat nummers van die laatste albums ook gewoon hits zijn, verwacht ik die toch wel in de setlist.

En wat is "te groot"? Ik bedoel, Metallica verkoopt ook 65k tickets op 10 minuten en staat er ook gewoon. Is meer een kwestie of ze meerdaagse festivals wil spelen en dat was in 2020 alleszins het geval. Maar goed, ik begrijp ook wel dat Taylor minder goed zal vallen bij de gemiddelde Werchter bezoeker dan voor de 9e keer in 20 edities Muse.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Nog wat vroeg misschien, maar als je wat logisch redeneert en de geruchten ietwat kloppen, wordt het een vreselijk jaar voor de portemonnee van de muziekminnende jeugd:
> Harry Styles: Werchter los event
> Taylor Swift: Werchter Boutique
> The Weeknd: KBS
> Dua Lipa: RW?
> Billie Eilish: ?

Kan niet anders dan dat in dit geval 1 van deze concerten volledig faalt qua verkoop.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Aangezien heel wat nummers van die laatste albums ook gewoon hits zijn, verwacht ik die toch wel in de setlist.

En wat is "te groot"? Ik bedoel, Metallica verkoopt ook 65k tickets op 10 minuten en staat er ook gewoon. Is meer een kwestie of ze meerdaagse festivals wil spelen en dat was in 2020 alleszins het geval. Maar goed, ik begrijp ook wel dat Taylor minder goed zal vallen bij de gemiddelde Werchter bezoeker dan voor de 9e keer in 20 edities Muse.
Draaien ze die "hits" van die laatste twee albums op de radio? Eerlijk geen idee.
Ik kan geen enkel nummer van die laatste platen meezingen, en al die nummers die ik net noemde toch woord voor woord. En ik ben alleen maar méér muziek gaan luisteren, dus lijken me toch niet echt hits voor de massa. Maar misschien zit ik er naast.

Mocht ze op RW staan is Muse de titel van "Headliner Met De Meest Platte Discografie" in ieder geval al kwijt voor deze zomer. Mij hoor je niet klagen, ik zal ontzettend goed gaan op 'I Know You Were Trouble', toch jeugdsentiment.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.332
Draaien ze die "hits" van die laatste twee albums op de radio? Eerlijk geen idee.
Ik kan geen enkel nummer van die laatste platen meezingen, en al die nummers die ik net noemde toch woord voor woord. En ik ben alleen maar méér muziek gaan luisteren, dus lijken me toch niet echt hits voor de massa. Maar misschien zit ik er naast.

Mocht ze op RW staan is Muse de titel van "Headliner Met De Meest Platte Discografie" in ieder geval al kwijt voor deze zomer. Mij hoor je niet klagen, ik zal ontzettend goed gaan op 'I Know You Were Trouble', toch jeugdsentiment.
Exile mag je toch een enorme hit noemen. En niet alleen op de Q-Musics en als streamingkannon, maar ook bijvoorbeeld de nummer 1 in de eindafrekening van Studio Brussel van het jaar 2020.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Mocht het Robbie Williams worden voor Boutique hoop ik persoonlijk dan toch op een eigen zaal (of veld)show voor Swift dan een passage langs de reguliere festivals. Blijft een artiest die ik graag met een eigen zaalshow wil zien.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Exile mag je toch een enorme hit noemen. En niet alleen op de Q-Musics en als streamingkannon, maar ook bijvoorbeeld de nummer 1 in de eindafrekening van Studio Brussel van het jaar 2020.
Dat is met Bon Iver toch? Dat verklaart misschien dat ik het niet heb gehoord of ooit wil horen...

champagne problems heeft m'n playlist dan weer wel gehaald.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.332
Dat is met Bon Iver toch? Dat verklaart misschien dat ik het niet heb gehoord of ooit wil horen...

champagne problems heeft m'n playlist dan weer wel gehaald.
Klopt, maar niet met zijn typische hoge stem, Justin zingt er grotendeels lager op dan normaal.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.153
2.915
Voor alle duidelijkheid: de pagina die ik vond is duidelijk maar tijdelijk, zoals toen met Harry en de foute datum. Datum zal wel juist zijn maar verder alles onder voorbehoud dus. Zoals ik zei is het een pagina voor het rolstoelplatform, maar er zijn tickets te koop voor het veld en de golden circle, ook al is er geen platform in de golden circle volgens mij. Ticketprijzen zijn €108 en €159, btw.

Maar het meest opvallende dat ik nog niet had gezien, bij de info over de golden circle:
The ‘Golden Circle’ ticket grants you guaranteed access to the zone in front of the stage during P!NK’s performance.
Trek zelf jullie conclusies maar :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.370
10.205
Voor alle duidelijkheid: de pagina die ik vond is duidelijk maar tijdelijk, zoals toen met Harry en de foute datum. Datum zal wel juist zijn maar verder alles onder voorbehoud dus. Zoals ik zei is het een pagina voor het rolstoelplatform, maar er zijn tickets te koop voor het veld en de golden circle, ook al is er geen platform in de golden circle volgens mij. Ticketprijzen zijn €108 en €159, btw.

Maar het meest opvallende dat ik nog niet had gezien, bij de info over de golden circle:

Trek zelf jullie conclusies maar :)
Haha, fantastisch dit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken