Werchter Boutique 2023

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.161
1.602
Hoor hier weinig over?
Staan btw nog een aantal tickets bij de doorverkoop voor net iets meer dan de normale prijs

Ik denk dat je er achteraf wel wat van gaat horen, want o o o die Summer Carnival show lijkt een spektakel te gaan worden weer.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.144
1.179
Wat was nu eigenlijk de grote oorzaak van die monsterfiles die in de media aan bod komen? Veel mensen zonder vooraf gereserveerd parkeerticket die toch de parkings wilden bereiken?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.611
861
Wat was nu eigenlijk de grote oorzaak van die monsterfiles die in de media aan bod komen? Veel mensen zonder vooraf gereserveerd parkeerticket die toch de parkings wilden bereiken?
Volgens een artikel te wijten doordat iedereen naar een bepaalde kleurcode (parking) moest en er slechte signalisatie was.
Resultaat: iedereen begint zijn GPS te volgen en komt terecht waar hij niet moet zijn.

Ik veronderstel dat je vroeger gewoon geloodst werd naar de dichtstbijzijnde vrije parking?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.161
1.602
Echt een factor van omstandigheden inderdaad. Slechte signalisatie, mensen die blind op hun gps af gingen, mensen die geen parkeerticket hadden gekocht of in de verkeerde rij stonden en de boel ophielden. Zo krijg je een clusterfuck.

Het was op zich de meest chaotische dag die ik ooit op Werchter heb meegemaakt. De scanners aan enkele poorten die uitgevallen waren, een ellenlange wachtrij aan de helpdesk van mensen hun ticket dat niet ingescand was, belachelijk lange wachtrijen om drank en eten te kopen bij momenten omdat er velen aan het klooien waren met het cashless systeem, dan de volle 70 000 man die door een poortje of vier naar buiten moest waardoor we er 20 minuten over deden om buiten te geraken en uiteraard een uur of twee om van de parking en uit Werchter te geraken.

Ik hoop dat ze binnen een dag of 10 hun eendjes beter op een rijtje hebben.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
766
701
Echt een factor van omstandigheden inderdaad. Slechte signalisatie, mensen die blind op hun gps af gingen, mensen die geen parkeerticket hadden gekocht of in de verkeerde rij stonden en de boel ophielden. Zo krijg je een clusterfuck.

Het was op zich de meest chaotische dag die ik ooit op Werchter heb meegemaakt. De scanners aan enkele poorten die uitgevallen waren, een ellenlange wachtrij aan de helpdesk van mensen hun ticket dat niet ingescand was, belachelijk lange wachtrijen om drank en eten te kopen bij momenten omdat er velen aan het klooien waren met het cashless systeem, dan de volle 70 000 man die door een poortje of vier naar buiten moest waardoor we er 20 minuten over deden om buiten te geraken en uiteraard een uur of twee om van de parking en uit Werchter te geraken.

Ik hoop dat ze binnen een dag of 10 hun eendjes beter op een rijtje hebben.

Eigenlijk toch een grote schande voor zo een organisatie? Ik zou het begrijpen als het de eerste keer zou zijn als ze zoiets organiseren. Maar ze hebben nu al jaren ervaring. Mobiliteitsplannen in Belgie, het blijft toch moeilijk.
 

jefke48

Playlistbediener
2 mrt 2023
9
0
iemand die op een groene parking geparkeerd stond? was het daar ook zo lang aanschuiven bij in en uitrijden?
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
643
iemand die op een groene parking geparkeerd stond? was het daar ook zo lang aanschuiven bij in en uitrijden?
Geen problemen gehad op groene parking, gewoon de pijltjes volgen en je rijdt er zo op maximaal even aanschuiven met 10 auto’s voor je voor de controle van tickets. (Groen 2)
 

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Ik vond dat best meevallen die parking. Is toch normaal als 80.000 mensen tegelijk vertrekken dat er file is en een beetje chaos. Rustig blijven en rijden
 
  • Leuk
Waarderingen: woeterman_94

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Heeft iemand een idee, met de andere festivaldagen op komst hoe je je saldo raadpleegt? Als ik m'n bandje scan kon ik alleen opladen. Ook nadat ik dat deed kwam er geen saldo. Kon het alleen raadplegen aan de drankenhandel.
Toen ik daar vroeg, hoe kan ik op m'n gsm m´n saldo zien was t antwoord telkens: ik denk niet dat dat kan.


Over files gesproken, als ze op rock werchter herbruikbare bekers gaan invoeren, en je zoals nu deze moet terugbrengen telkens , dat gaat pas voor files zorgen
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.161
1.602
Heeft iemand een idee, met de andere festivaldagen op komst hoe je je saldo raadpleegt? Als ik m'n bandje scan kon ik alleen opladen. Ook nadat ik dat deed kwam er geen saldo. Kon het alleen raadplegen aan de drankenhandel.
Toen ik daar vroeg, hoe kan ik op m'n gsm m´n saldo zien was t antwoord telkens: ik denk niet dat dat kan.


Over files gesproken, als ze op rock werchter herbruikbare bekers gaan invoeren, en je zoals nu deze moet terugbrengen telkens , dat gaat pas voor files zorgen

Ik dacht dat je niet alleen je saldo, maar ook exact wat je gekocht hebt, kunt zien op de website als je een account hebt aangemaakt. Was met die groupie card toch zo. Je zag nu al files staan aan die recycling booths, en moest 0,3 coins extra aantikken voor je beker. Best blij dat we op Rock Werchter nog gewoon ouderwets vervuilend plastic krijgen eigenlijk.
 

woeterman_94

Playlistbediener
19 jun 2023
19
14
Echt een factor van omstandigheden inderdaad. Slechte signalisatie, mensen die blind op hun gps af gingen, mensen die geen parkeerticket hadden gekocht of in de verkeerde rij stonden en de boel ophielden. Zo krijg je een clusterfuck.

Het was op zich de meest chaotische dag die ik ooit op Werchter heb meegemaakt. De scanners aan enkele poorten die uitgevallen waren, een ellenlange wachtrij aan de helpdesk van mensen hun ticket dat niet ingescand was, belachelijk lange wachtrijen om drank en eten te kopen bij momenten omdat er velen aan het klooien waren met het cashless systeem, dan de volle 70 000 man die door een poortje of vier naar buiten moest waardoor we er 20 minuten over deden om buiten te geraken en uiteraard een uur of twee om van de parking en uit Werchter te geraken.

Ik hoop dat ze binnen een dag of 10 hun eendjes beter op een rijtje hebben.
Viel allemaal reuze mee eens je daar was. Op de parking geraken en er terug af was het enige moment dat ik slechtere ervaring had dan andere jaren.
 

Dieter

Nieuw lid
24 nov 2015
1
0
Taylor Swift Europese tour zonder Belgische show… wel rond de periode dat Werchter Boutique 2024 zal doorgaan. Schrijf het maar op! 😎
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken