Pinkpop 2023

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.575
577
Zijn we weer 40 paginas terug in de tijd gegaan? Weer precies zelfde namen en zelfde discussies.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
maar eigenlijk heb je het al gezegd, dus maak je maar al klaar voor de enige echte Robbie :D
Season 5 No GIF by The Office
 
  • Haha
Waarderingen: Bassie78

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.429
6.088
als ik een Pop act moet noemen die ik zelf graag zou zien zou The Weeknd er 1 zijn...
ik neem niet aan dat U2 te porren is voor de festivals, alhoewel ik ze nog best zie komen, lijken ze me niet heel voor de hand liggend.

Een beetje hetzelfde als met Beyoncé dus. ;)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.429
6.088
Guns N Roses, Depeche Mode, Robbie Williams, Taylor Swift, Arctic Monkeys, Ariane Grande, Justin Bieber, QOTSA, Red Hot Chili Peppers.
Drie van dit rijtje verwacht ik haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en elo

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
Qua grote Pop act zie ik niet wat Beyonce minder waarschijnlijk maakt voor Pinkpop en Robbie Williams momenteel meer waarschijnlijk voor Pinkpop...

Mijn drietal headliners blijft momenteel steken op RATM, GnR en Beyonce voor Pinkpop 2023.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.429
6.088
Qua grote Pop act zie ik niet wat Beyonce minder waarschijnlijk maakt voor Pinkpop en Robbie Williams momenteel meer waarschijnlijk voor Pinkpop...

Mijn drietal headliners blijft momenteel steken op RATM, GnR en Beyonce voor Pinkpop 2023.

Beyoncé doet amper festivals, tourt eigenlijk altijd langs stadions met een eigen show. Lijkt alleen uitzondering te maken voor festivals als Glastonbury. En er is geen reden om aan te nemen dat dat volgend jaar anders gaat zijn.

Robbie speelt festivals, heeft eerder op Pinkpop gestaan. Heeft ook al aangegeven dat hij volgend jaar naar Nederland komt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.697
1.856
RATM lijkt me ook een zekerheidje.
Dus dan RATM RW en RHCP als die touren? Ook iets voor de oude garde..... of ipv RHCP GNR....
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
508
291
Qua grote Pop act zie ik niet wat Beyonce minder waarschijnlijk maakt voor Pinkpop en Robbie Williams momenteel meer waarschijnlijk voor Pinkpop...
Mijn drietal headliners blijft momenteel steken op RATM, GnR en Beyonce voor Pinkpop 2023.

Ik hoop op Taylor, Billie, Beyoncé of Janet maar uiteindelijk krijgen we vast Robbie 😉wat ik overigens ook niet erg vindt!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken