Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
als ik een Pop act moet noemen die ik zelf graag zou zien zou The Weeknd er 1 zijn...
ik neem niet aan dat U2 te porren is voor de festivals, alhoewel ik ze nog best zie komen, lijken ze me niet heel voor de hand liggend.
Guns N Roses, Depeche Mode, Robbie Williams, Taylor Swift, Arctic Monkeys, Ariane Grande, Justin Bieber, QOTSA, Red Hot Chili Peppers.
Drie van dit rijtje verwacht ik haha.
Guns N Roses, Depeche Mode, Robbie Williams, Taylor Swift, Arctic Monkeys, Ariane Grande, Justin Bieber, QOTSA, Red Hot Chili Peppers.
Drie van dit rijtje verwacht ik haha.
Beyoncé doet amper festivals, tourt eigenlijk altijd langs stadions met een eigen show. Lijkt alleen uitzondering te maken voor festivals als Glastonbury. En er is geen reden om aan te nemen dat dat volgend jaar anders gaat zijn.
Robbie speelt festivals, heeft eerder op Pinkpop gestaan. Heeft ook al aangegeven dat hij volgend jaar naar Nederland komt.