Pinkpop 2023

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
1. De hoogtepunten van PP '23?

- Volgens de media? Goldband
- Volgens de mensen hier op Festileaks? TWOD en The Black Keys
- En voor jezelf? SONS, Brutus en Frusciante weer terug bij de Peppers

2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van PP '23?
The Lathums en The Hu

3. Wat wordt de grootste tegenvaller van PP '23?
ADF Samski. Speelt begin van de dag, en tegelijk met Picture This en Maisie Peters, en er komt dus geen hond kijken

4. Wat wordt de grootste meevaller van PP '23?
De combinatie van prima festivalweer, geen topdrukte en een schoner terrein

5. Wat worden andere sleutelmomenten van PP '23?
Er gaat een optreden vroegtijdig gestopt worden
De Jack Daniëls truck staat er weer dit jaar


6. En wat verwacht je als eindoordeel over PP '23?
Een 7,5. Als altijd een magistraal weekend, zeker als het weer en de drukte meevallen. Minder waanzinnige must see acts, maar dat maakt dat je lekker stress-loos kan slenteren en ontdekken...
 
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Normaal gesproken heb je een weekend parking dus donderdag/vrijdag parkeren en zondag vertrekken kun je niet op en af rijden telkens of je hebt losse dag tickets dacht ik zo.

Waar in het heuvelland moeten jullie vandaan komen als ik vragen mag?

Ik weet namelijk zelf uit ervaring dat het vanuit het heuvelland reizen niet altijd even makkelijk is indd. Vandaar de vraag eigenlijk.
Heb het gechecked via de mail met Pinkpop en dagelijks in/uitrijden is geen probleem gelukkig met een weekendticket. Ik kom uit het zonnige Mechelen (Nederland). Als het vrijdags druk blijkt gaan we eventueel zaterdags/zondags met de trein door de auto bij een kleiner stationnetje te parkeren. Op vrijdag kan dat helaas niet omdat de laatste desbetreffende trein dan om 00.18 al vertrekt….. jammers
 

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Krijg zojuist een advertentie van Pinkpop.
“Ondanks dat Niall Horan volgend jaar twee keer in een uitverkochte Ziggo Dome staat treedt hij dit jaar ook op bij Pinkpop! Het zal de eerste keer zijn dat er een One Direction lid naar Pinkpop komt”

Ook Pinkpop lift mee met de Niall Horan hype haha…
Ja inderdaad! Zag het ook al voorbijkomen. Ads met Niall op de voorgrond en Pink als sub😂
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Heb het gechecked via de mail met Pinkpop en dagelijks in/uitrijden is geen probleem gelukkig met een weekendticket. Ik kom uit het zonnige Mechelen (Nederland). Als het vrijdags druk blijkt gaan we eventueel zaterdags/zondags met de trein door de auto bij een kleiner stationnetje te parkeren. Op vrijdag kan dat helaas niet omdat de laatste desbetreffende trein dan om 00.18 al vertrekt….. jammers
Ik weet er helaas alles van, opgegroeid in Gronsveld buslijn 57. Wat betekende destijds dat je eerder weg moest anders kwam je helaas niet thuis.
Maar fijn dat het wel mogelijk is dan nu.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
1. De hoogtepunten van PP '23?

- Volgens de media? Goldband
- Volgens de mensen hier op Festileaks? TWOD en Electric CallBoy
- En voor jezelf? P!nk , Niall Horan, Maisie Peters, One Republic, Tash Sultana

2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van PP '23?
Electric CallBoy

3. Wat wordt de grootste tegenvaller van PP '23?
Nielson. Niemand gaat begrijpen waarom hij er überhaupt is.

4. Wat wordt de grootste meevaller van PP '23?
Veel minder warm dan 2022, veel rustiger dan in 2022 maar toch veel meer waterpunten dan in 2022.

5. Wat worden andere sleutelmomenten van PP '23?
Donnie neemt veel special guests mee.
Mogelijk speelt P!nk samen met The Lumineers samen een nummer.
Goldband zet een show neer die niemand had willen missen.



6. En wat verwacht je als eindoordeel over PP '23?
Een 8,5. Eindelijk de artiesten die ik langer wilde zien in een weekend kunnen zien terwijl het helemaal niet zo druk is. Heerlijk relaxt en mega veel hits meegezongen. Misschien wel mijn beste Pinkpop na 2016. Geen 9,5 omdat de zondag wat saaier gaat zijn en omdat er wat weinig aankleding is zoals altijd.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Wil geen paniek zaaien…maar extreme modellen laten nu 40 graden zien voor Bruce Springsteen… nu denk ik niet dat we dat gaan halen. Maar mogelijk toch wel echt de 30 graden… aiii….
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.216
4.472
Nou, wat mij betreft flinke downgrade, toch 1 van mijn must sees van de lineup gesodemieterd en vervangen door een "mwah NL feestband" imo
Dat vind ik rot voor je, maar feestband is ook niet echt treffend.

Het geeft misschien wel wat lucht tussen als je must sees ;).
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Precies dit!

Toch leuk om eens te kijken bij mij welke bands dat waren. En die ik door een festival show meer ben gaan luisteren.

Ik denk dan toch…
* Skunk Anansie (2016)
* Lionel Richie (2016)
* Rammstein!!!!! (2016)
* Tenacious D…
* Lianna La Haves
* Live
* Prophets of Rage
* Declan McKenna
*Jessie J (nog steeds een underrated optreden van haar in 2018)
*The 1975
*Major Lazer

Artiesten die ik na de live show meer ben gaan luisteren.

Acts die ik niet meer/ minder ben gaan luisteren na Pinkpop live show:

* Kings of Leon (slaap drankje is niet meer nodig) (Pinkpop 2017)
* Mø (help) (Pinkpop 2017)
* Lil Kleine ( ja nee… gewoon nee) ( Pinkpop 2018)
* Duncan Laurence (ugh arrogant) ( Pinkpop 2019)
*Avicii ( arme man was destijds al ziek. Dus ik ben blij hem wel nog live te hebben kunnen zien)
* Kaleo ( mijn God… )
Heel veel mee eens trouwens!

Alleen echt niet Lionel Ritchie, toen was ik echt op zoek naar een roestige zaag…
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Wil geen paniek zaaien…maar extreme modellen laten nu 40 graden zien voor Bruce Springsteen… nu denk ik niet dat we dat gaan halen. Maar mogelijk toch wel echt de 30 graden… aiii….
Alsjeblieft niet zeg, niet wéér die extreme temperaturen net met Pinkpop. Er kan nog veel gebeuren in de tussentijd gelukkig, maar weer zo’n jaar en dan met verbod op schaduw van de partytent zou wel een tegenvaller.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken