Pinkpop 2023

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Geen idee of er meer of minder kraampjes zijn dit jaar. Maar de creativiteit van namen spatten er weer vanaf.. "Hans Worst" en "it's a wrap"..

Eigenlijk is de enige wijziging op het terrein dus van Kalm aan Laan maar Kalm aan Baan, welke wat is verplaatst.

Jammer dat er geen doorgang naar Stage 4 is, dit zal dus voor artiesten en medewerkers zijn. Naja, geen drama, de rest van het terrein had ik geen moeite mee, prima dus.

Met het terrein in opbouw, het lekkere weer en nog maar 2 weken te gaan, kriebelt het nu wel weer lekker!!
 

Mieknok

Campingartiest
15 jun 2022
56
73
Geen idee of er meer of minder kraampjes zijn dit jaar. Maar de creativiteit van namen spatten er weer vanaf.. "Hans Worst" en "it's a wrap"..

Eigenlijk is de enige wijziging op het terrein dus van Kalm aan Laan maar Kalm aan Baan, welke wat is verplaatst.

Jammer dat er geen doorgang naar Stage 4 is, dit zal dus voor artiesten en medewerkers zijn. Naja, geen drama, de rest van het terrein had ik geen moeite mee, prima dus.

Met het terrein in opbouw, het lekkere weer en nog maar 2 weken te gaan, kriebelt het nu wel weer lekker!!
Hans Worst ga ik zeker langs, de naam is misschien niet origineel maar op down the rabbit hole in 2019 erg lekker gegeten 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.654
1.589
Geen idee of er meer of minder kraampjes zijn dit jaar. Maar de creativiteit van namen spatten er weer vanaf.. "Hans Worst" en "it's a wrap"..

Eigenlijk is de enige wijziging op het terrein dus van Kalm aan Laan maar Kalm aan Baan, welke wat is verplaatst.

Jammer dat er geen doorgang naar Stage 4 is, dit zal dus voor artiesten en medewerkers zijn. Naja, geen drama, de rest van het terrein had ik geen moeite mee, prima dus.

Met het terrein in opbouw, het lekkere weer en nog maar 2 weken te gaan, kriebelt het nu wel weer lekker!!
Hans Worst is een legende. Elk festival waar ze staan haal ik een rotdog
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en Mieknok

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.114
3.635
Jammer dat Pinkpop zich niet beperkt tot foodtrucks uit Limburg, want die zijn er meer dan genoeg en bovendien kwalitatief goed. Zo'n Rotterdamse moordkraam mag lekker daar blijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fornax en Nikfestilover

legenden

Playlistbediener
1 jun 2023
46
31
Thanx voor wie brutus als tip gaf. War van ze is een mooi nummertje. Kga ze zeker even checken^^
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken