Ben ik de enige of voelt het alsof de Pinkpop vrijdag echt veel clashes heeft en echt stacked is … terwijl ik dan bij de Pinkpop zondag echt denk van wat is hier gebeurt in de programmering?
Net als de zaterdag...
Vrijdag en zaterdag heb ik wat clashes staan.
Maar Foo's, heb ze 2011 op Pinkpop voor het eerst gezien, geen idee wat te verwachten. Komen het podium op, plempen er even meteen 3 of 4 knallers uit, waarna Dave zich voorstelt: "we are the Foo Fighters and we have 200 f*kking songs we wanna play".. hoppa.. daarna nog het regenboog momentje en ik was fan.. Beste festival band wat mij betreft.
Bizar prachtige avond was dat.
Net als ieder jaar staan er ook dit jaar weer een paar leuke verrassingen voor mij op t program.
Electric Callboy, SONS, DMA's, I Prevail, Hot Milk, Brutus (thanks voor de tip forumlid wiens naam ik niet meer weet).. om er een paar te noemen.
Van de "grote namen" ben ik stiekem ook wel het meest benieuwd naar Pink. In 2010 half gezien op Noord podium, want ik moest uiteraard vooraan staan bij The Prodigy. Op de schermen bij mainstage werd het optreden van Pink getoond, dat was toen al best indrukwekkend.
Robbie Williams heb ik eigenlijk niks van meegekregen in 2015, ik zat in een "bad vibes" momentje toen...
RHCP vond ik de laatste keer op Pinkpop "OK" maar ook niet meer dan dat...