Pinkpop 2023

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
zo wil ik het niet meteen stellen, maar denk dat we in dit geval wel op 1 lijn zitten
Dat was ook mijn reactie, maar het Goffertpark kan je zo klein maken als je wilt natuurlijk.
Het zou mij benieuwen hoeveel tickets zij gaan verkopen. Zeker met de vele andere concerten en festivals in die periode en de daarbij behorende prijzen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Goffertpark voor Maroon 5 en ondertussen werd Billie Eilish weg gezet in de Ziggo Dome. Omgedraaide wereld😂
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.632
Niet echt, want Eilish speelde vrijwel alleen indoor shows tijdens de tour toch? :p Ik snap je punt though haha.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Ze kunnen de Goffertpark natuurlijk net zo groot/klein maken als ze zelf willen. Maar dit lijkt me ook wel iets te hoog gegrepen ja. Hoewel ze vast een groot mainstream publiek toedienen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.981
5.545
Bon Iver met een potlood? Zurich > Pinkpop (?) > Bonn?
Zou het fantastisch vinden, maar past eigenlijk niet op Pinkpop. Hooguit misschien als afsluiter van de tent, maar weet niet of hij daarvoor komt (en moet willen komen).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.663
6.855
hopelijk binnenkort die rock act voor Pinkpop...

ik hoop van harte dat het Pinkpop lukt om een act headliner neer te ze zetten die niet al meermaals (of beter nog nooit) op Pinkpop gestaan heeft!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.539
2.044
Hier ook verbazing over Maroon 5 in de Goffert. En dan ook nog eens die prijzen.

Maar goed, Mojo weet doorgaans wel goed in te schatten wat ze programmeren. Toen Eminem in de Goffert werd geplaatst dacht ik ook: hoe krijgen ze dat verkocht? En toen waren binnen een uur 60.000 tickets verkocht.

Persoonlijk één van de bands waar ik echt een afkeer van heb overigens. Kan het echt niet aanhoren, dat zoete gezemel. Maar dat is smaakdingetje.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.597
Hier ook verbazing over Maroon 5 in de Goffert. En dan ook nog eens die prijzen.

Maar goed, Mojo weet doorgaans wel goed in te schatten wat ze programmeren. Toen Eminem in de Goffert werd geplaatst dacht ik ook: hoe krijgen ze dat verkocht? En toen waren binnen een uur 60.000 tickets verkocht.

Persoonlijk één van de bands waar ik echt een afkeer van heb overigens. Kan het echt niet aanhoren, dat zoete gezemel. Maar dat is smaakdingetje.
een algemeen gegeven ;)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Hier ook verbazing over Maroon 5 in de Goffert. En dan ook nog eens die prijzen.

Maar goed, Mojo weet doorgaans wel goed in te schatten wat ze programmeren. Toen Eminem in de Goffert werd geplaatst dacht ik ook: hoe krijgen ze dat verkocht? En toen waren binnen een uur 60.000 tickets verkocht.

Persoonlijk één van de bands waar ik echt een afkeer van heb overigens. Kan het echt niet aanhoren, dat zoete gezemel. Maar dat is smaakdingetje.
Eminem is best wel een "ding" geweest vroeger hoor (zeker voor mensen rond mijn leeftijd). Dat idee heb ik bij Maroon5 stukken minder, want hun debuut heb ik ook vrij bewust meegemaakt. Maar kan nou niet zeggen dat ik horde aan mensen ken die "jeugdsentiment" hebben naar Maroon5. Ik heb er een enorm Night Of The Proms/Symphonica In Rosso gevoel bij deze act.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken