Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Bedoelde ook niet per se hotels, maar inderdaad zoiets als @jamel al linkte, glamping of huisjes ofzo. Dat doen veel festivals wel, kon het op de site van dit jaar nog niet terugvinden, maar inderdaad op de oude site wel en zoiets doen ze vast weer. Het is allemaal wel flink aan de prijs, maar hiermee kan ik mijn kennissen in ieder geval wat tips geven, thanks beide!
Ik zie helaas dat bijna alle hotels in Landgraaf gedurende het Pinkpop weekend uitverkocht zijn ( wel opvallend ) . Ik heb wel alleen via Booking.com gekeken.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Blur is meer dan Parklife. Erg de moeite om eens in hun werk te springen. Het album 13 is een pareltje!
Absoluut, 13 is een van mijn favoriete albums ooit gemaakt.
Blur krijgt eigenlijk nooit genoeg credits voor hoe drastisch ze hun sound over de jaren veranderd hebben. Wat mij betreft staan ze in hetzelfde rijtje als Radiohead qua populaire mainstream bands die een experimentele kant op gingen. En 13 was er al een jaar éérder dan Kid A!

Zou wel een stunt zijn als ze Pinkpop headlinen. Ik verwacht (en hoop) eerder op BKS of een losse show ergens
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
280
209
Ik zou best eens willen zien hoe lang Blur erover zou doen de Ziggo uit te verkopen hoor. Kan ook hard gaan lijkt me. Buiten dat moet ik als diehard Tool fan toch ook erkennen dat Blur het Pinkpop publiek waarschijnlijk meer aanspreekt, en wellicht toch ook iets meer bekendheid geniet.
Hoe lang heeft Blur al niet in Nederland opgetreden? 15-20 jaar? Benieuwd hoeveel animo hier voor is. Al vermoed ik dat er veel engelse tussen het publiek zullen zitten net als bij Kasabian...
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
564
294
Een erg goede line- up met voor ieder wat wils. Een sterke line-up die de pop headliners overbrugt door de sterke undercard namen door het immense aanbod.

Veel keuzestress en veel leuke namen die interessant zijn voor een ieder.

Een act zoals Lionel Richie omdat deze toch altijd aansluit bij het publiek. Misschien dan Simply Red of toch weer Lionel Richie( Groningen een dag en andere dag Landgraaf).
Doe dan maar Simply Red, geen Lionel Richie. Hebben al pink en Robbie Williams.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
Even wat anders: mensen die ik ken willen wel graag naar Pinkpop, maar slapen niet graag in een tentje op een festival camping. Biedt Pinkpop zelf ook nog andere accommodaties aan, en zijn die een beetje de moeite waard? Of ben je daarvoor overgeleverd aan externe partijen? Net even opgezocht, zag dat een hotel in de buurt al vrolijk het drievoudige van hun normale prijs vraagt in het Pinkpop weekend, dan is de lol er ook snel af natuurlijk...
Na elke festivaldag rijden voldoende treinen naar Valkenburg/Maastricht. Daar stikt het van de hotels.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Ik geloof niet dat dat festivals zijn met headliners die Pinkpop deelde voorgaande edities?
Headliners volgens mij niet maar wel bijv van dit jaar namen zoals Twenty One Pilots, Tones and I , Turnstile , etc

Update: in 2017 deelden ze System of a down met Pinkpop.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
784
498
Ze zijn er weer: Amerikaanse popsensatie Maroon 5 komt op zondag 25 juni 2023 naar Goffertpark in Nijmegen. Kaartverkoop start vrijdag 18 november via Ticketmaster. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale al eerder kaarten kopen. Meer info en tickets via mojo.nl/maroon5
De Grammy award-winnende, multiplatinum verkopende band is een van de langst vasthoudende pop acts van het moment. Al sinds de jaren 90 zijn ze actief, en ‘Moves Like Jagger’, ‘Payphone’ en ‘She Will Be Loved’ zijn maar een klein fragment in de verzameling aan hits dat de band heeft uitgebracht. Time to make more memories to bring back memories!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
Ze zijn er weer: Amerikaanse popsensatie Maroon 5 komt op zondag 25 juni 2023 naar Goffertpark in Nijmegen. Kaartverkoop start vrijdag 18 november via Ticketmaster. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale al eerder kaarten kopen. Meer info en tickets via mojo.nl/maroon5
De Grammy award-winnende, multiplatinum verkopende band is een van de langst vasthoudende pop acts van het moment. Al sinds de jaren 90 zijn ze actief, en ‘Moves Like Jagger’, ‘Payphone’ en ‘She Will Be Loved’ zijn maar een klein fragment in de verzameling aan hits dat de band heeft uitgebracht. Time to make more memories to bring back memories!
jeetje
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken