Pinkpop 2023

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
En om het dan toch een beetje op te nemen voor Pinkpop: vergeet niet dat Rock Werchter (buiten Graspop, maar dat is ander publiek) de enige major in België is in de vroege zomerperiode. Die kunnen dus uit een hele grote vijver boeken, terwijl in Nederland het aanbod over Pinkpop, BKS en DTRH moet worden verdeeld.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
En om het dan toch een beetje op te nemen voor Pinkpop: vergeet niet dat Rock Werchter de enige major in België is in de vroege zomerperiode. Die kunnen dus uit een hele grote vijver boeken, terwijl in Nederland het aanbod over Pinkpop, BKS en DTRH moet worden verdeeld.
Is al vaker benoemd. Ook de reden waarom PP later is en niet meer tijdens Pinksteren. Is voor veel acts gewoon te vroeg. Ook heeft Nederland een overvloed aan locaties en festivals. Dat wil dan nog niet zeggen dat je weer bij Robbie Williams moet uitkomen die ook al drie keer in de Ziggo staat en terwijl je ook al een vergelijkbare popact hebt geboekt.....
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Tja het gat tussen z’n shows in juni vond ik al erg opvallend.

Had eerder Robbie zien aankomen dan P!nk eerlijk gezegd.

De vraag is nu wat act drie wordt.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.150
3.670
Haha volgens mij is Jera een stuk dichter bij dan Dessel.

Misschien wilde Pinkpop graag gaan concurreren met Graspop door alleen headliners te boeken die te oud zijn en niet meer relevant. zeker als daar nog een GNR bij komt
Nee, Dessel is dichterbij dan Ysselsteyn. Ik heb bovendien een schurfthekel aan punk, dus Jera is niet aan mij besteed (hoewel Meshuggah een erg gave boeking is).
De huidige GMM headliners zijn inderdaad van hetzelfde niveau... Alles daaronder zal hopelijk op GMM een stuk sterker zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Tja het gat tussen z’n shows in juni vond ik al erg opvallend.

Had eerder Robbie zien aankomen dan P!nk eerlijk gezegd.

De vraag is nu wat act drie wordt.
Die komt gewoon uit het rijtje GnR RHCP Greenday
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Is al vaker benoemd. Ook de reden waarom PP later is en niet meer tijdens Pinksteren. Is voor veel acts gewoon te vroeg. Ook heeft Nederland een overvloed aan locaties en festivals. Dat wil dan nog niet zeggen dat je weer bij Robbie Williams moet uitkomen die ook al drie keer in de Ziggo staat en terwijl je ook al een vergelijkbare popact hebt geboekt.....
Eens hoor. Ome Jan roept het ook al jaren: er zijn teveel festivals, mensen!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Nou , ik weet nu al dat we opnieuw een jaartje overslaan.
Toch geloof ik er wel in dat er een publiek voor is, dit soort pop headliners.
Wel opvallend dat Editors en Pink op dezelfde dag staan.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
One Republic kan ook met potlood worden genoteerd zie hun zomer tour schema door Europa. Vlak na Pinkpop in Duitsland.

Andere namen die ik verwacht:
* QTSA (komen het goed maken na vorig jaar)
* The Script ( te lang geleden dat die er stonden en bij Take That)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Queens of the Stone Age kunnen we wel afschrijven denk ik. Anders waren die vandaag wel bekend gemaakt. Zal wel DTRH worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Dus we kunnen ook nog one rupblic en the script verwachten en qotsa is de kans minder groot van vandaag is een top dag haha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken