Pinkpop 2023

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Nieuwe logo van Pinkpop is ook zojuist bekend gemaakt
Huishoudbeurs-2019.png
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.216
4.471
Oké, ik probeer even een Dennis.

Robbie is een popicoon en vult dus ook grote zalen. Dat ie dat letterlijk in het zelfde jaar doet is ook weer niet zo heel exclusief, maar de gemiddelde Limburger houdt er ook niet van boven de rivieren te vertoeven, dus dan wel fijn dat ie ook in de buurt speelt.

Geldt ook een beetje voor Editors, een band waarbij als je ze had willen zien, de afgelopen jaren heel vaak had kunnen zien, beetje het niet-Nederlandse Kensington, maar laatste keer was in Rotterdam en dat is ook niet Limburg.

Goldband is natuurlijk de meest populaire Nederlandse naam van het moment. Misschien een beetje late to the party en ze hadden er dit jaar moeten staan, maar voor pioniers moet je niet bij Buro Pinkpop zijn.



Kost nog best moeite hier iets van te maken..
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.292
Vooral in een jaar waarin veel popheadliners lijken te touren (Billie, Swift, Beyonce, Styles) uitgerekend met deze minder scherpe popsterren afkomen, is raar. Ook gewoon die 2.

Als straks blijkt dat pakweg NOS Alive en Opener straks een Taylor Swift blijken te hebben, dan wordt het al helemaal pijnlijk.
Ik vraag me af of deze namen überhaupt voor Pinkpop beschikbaar zijn. Beyoncé en Styles lijkt mij sowieso al niet.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.292
Oké, ik probeer even een Dennis.

Robbie is een popicoon en vult dus ook grote zalen. Dat ie dat letterlijk in het zelfde jaar doet is ook weer niet zo heel exclusief, maar de gemiddelde Limburger houdt er ook niet van boven de rivieren te vertoeven, dus dan wel fijn dat ie ook in de buurt speelt.

Geldt ook een beetje voor Editors, een band waarbij als je ze had willen zien, de afgelopen jaren heel vaak had kunnen zien, beetje het niet-Nederlandse Kensington, maar laatste keer was in Rotterdam en dat is ook niet Limburg.

Goldband is natuurlijk de meest populaire Nederlandse naam van het moment. Misschien een beetje late to the party en ze hadden er dit jaar moeten staan, maar voor pioniers moet je niet bij Buro Pinkpop zijn.



Kost nog best moeite hier iets van te maken..
Dat Robbie 3x ziggo doet, is anders wel bewijs van zijn populariteit?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
Ik vraag me af of deze namen überhaupt voor Pinkpop beschikbaar zijn. Beyoncé en Styles lijkt mij sowieso al niet.
Nee inderdaad. Bedoelde het meer als: het zag er op popgebied ook wel mooier uit.

Eens zien of Swift uberhaupt een festival doet…
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Maar zullen er dan ook weinig rockbands touren rondom Pinkpop? Want het is best uitzonderlijk dat ze twee popnamen hebben überhaupt toch?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Oké, ik probeer even een Dennis.

Robbie is een popicoon en vult dus ook grote zalen. Dat ie dat letterlijk in het zelfde jaar doet is ook weer niet zo heel exclusief, maar de gemiddelde Limburger houdt er ook niet van boven de rivieren te vertoeven, dus dan wel fijn dat ie ook in de buurt speelt.

Geldt ook een beetje voor Editors, een band waarbij als je ze had willen zien, de afgelopen jaren heel vaak had kunnen zien, beetje het niet-Nederlandse Kensington, maar laatste keer was in Rotterdam en dat is ook niet Limburg.

Goldband is natuurlijk de meest populaire Nederlandse naam van het moment. Misschien een beetje late to the party en ze hadden er dit jaar moeten staan, maar voor pioniers moet je niet bij Buro Pinkpop zijn.



Kost nog best moeite hier iets van te maken..
Je miste alleen nog:

"Ik zie Guus Meeuwis als sub voor Robbie Williams"*
(*gebaseerd op waargebeurde reacties op dit forum)
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
Als echte Landgraver kan ik alleen maar zeggen : zeer teleurstellend , weet nu zeker dat ik niet het hele weekend erbij ben.Kon buro PP/ Mojo geen betere headliner vinden??Dit gaat dus niet uitverkopen.Gelukkig zijn er meer festivals waar nu al een betere line-up is bekend gemaakt.Werchter heeft nu al op punten gewonnen.Benieuwd wie of wat de 3e headliner wordt.Maar ja maakt dat nog wat uit?Dus komend jaar meer reizen dan lopen naar megaland.Helaas is niet anders.Ga vandaag maar lekker genieten van de zon.Wat een aanfluiting PP.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Ook de eerste keer dat ik na 4 namen voor Pinkpop geen wow gevoel heb. Matig! Maar wordt vast nog iets moois, positief blijven hè
Nee, dit komt niet meer goed. Ik heb al gehoord dat je een gratis afwasborstel en wc-ontstopper krijgt als je een dagticket koopt. Bij een weekendticket komt daar nog een allesreiniger bij.
 
  • Haha
Waarderingen: Minie en Landgraver

Gebruikers die dit onderwerp bekijken