Pinkpop 2023

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Misschien identificeert Robbie zich tegenwoordig als Queen B.

Maar inderdaad dit kun je niet recht lullen of je moet met een Werchterachtig dagprogramma komen.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.848
Happy Big Brother GIF by MOODMAN
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
574
421
Robbie en Pink zijn wel (denk ik) voor het 'rock' publiek 2 van de meest veilige headliners die ze kunnen boeken.
Dus misschien dat dit een 'transitiejaar' is naar meer pop?

Of RATM heeft gecanceld en ze waren in blinde paniek en Robbie kon gelukkig nog, ahaha.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Als hij niet in de Ziggo Dome had gestaan was het nog een leuke, exclusieve boeking geweest. Als ze hem mét Metropole orkest hadden geboekt naast die Ziggo Dome shows wellicht ook nog. Maar dit klinkt echt een beetje als ''we konden nu niemand anders meer krijgen'', dus wellicht inderdaad de last minute vervanger van Rage.

QOTSA zal wel op DTRH of Lowlands staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cisseman en Joslittel

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ook de eerste keer dat ik na 4 namen voor Pinkpop geen wow gevoel heb. Matig! Maar wordt vast nog iets moois, positief blijven hè
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
482
194
3x ziggodome en dan nog eens pinkpop ben benieuwd hoeveel mensen er dagticket voor hem kopen, de fans zullen wel al tickets voor ziggo hebben
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Robbie en Pink zijn wel (denk ik) voor het 'rock' publiek 2 van de meest veilige headliners die ze kunnen boeken.
Dus misschien dat dit een 'transitiejaar' is naar meer pop?

Of RATM heeft gecanceld en ze waren in blinde paniek en Robbie kon gelukkig nog, ahaha.
Transitiejaar my ass. Ze hebben al Bruno Mars en Bieber gehad die tig keren relevanter waren op dat moment. Dit is gewoon muziek die al jaren niet meer relevant is en het enkel goed doet bij de gemiddelde Q luisteraar. Je kan met zoveel pop afkomen, Swift, Lipa, Eilish, Styles. Geen excuses.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
574
421
Transitiejaar my ass. Ze hebben al Bruno Mars en Bieber gehad die tig keren relevanter waren op dat moment. Dit is gewoon muziek die al jaren niet meer relevant is en het enkel goed doet bij de gemiddelde Q luisteraar. Je kan met zoveel pop afkomen, Swift, Lipa, Eilish, Styles. Geen excuses.
Misschien zijn Pink en Robbie nog wel steeds relevanter voor het 'familie' publiek wat Pinkpop probeert te trekken.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Robbie en Pink zijn wel (denk ik) voor het 'rock' publiek 2 van de meest veilige headliners die ze kunnen boeken.
Dus misschien dat dit een 'transitiejaar' is naar meer pop?

Of RATM heeft gecanceld en ze waren in blinde paniek en Robbie kon gelukkig nog, ahaha.
Goh blinde paniek, denk dat het in promotor wereld al even duidelijk is dat ze hun festivals ook moesten uitstellen. Maar inderdaad, ze zijn out. Een organisator links of rechts zal dat nog wel bevestigen in de nabij toekomst.

Normaal is de zondag headliner wel een rocknaam in elk geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses en PJ

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Ik denk dat RATM nooit een optie was voor Pinkpop en ook nooit meer zal zijn. Dat is geen band voor het Pinkpop-publiek van 2023.
 
  • Haha
Waarderingen: elo

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.727
1.894
Je moet het als promotor maar aandurven om Williams 3 keer in de Ziggo te zetten en ook nog op PP.
Normaal is dat alleen voor Pearl Jam weggelegd!! Maar goed, tijden veranderen.........
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Transitiejaar my ass. Ze hebben al Bruno Mars en Bieber gehad die tig keren relevanter waren op dat moment. Dit is gewoon muziek die al jaren niet meer relevant is en het enkel goed doet bij de gemiddelde Q luisteraar. Je kan met zoveel pop afkomen, Swift, Lipa, Eilish, Styles. Geen excuses.
Mee eens, en dan nog eens 3 keer Ziggo. Dit gaat, als er niets exclusiefs bijkomt, heel slecht verkopen denk ik. Hopelijk een vervangende act, en niet die ze al maanden hebben vastliggen voor ze
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.727
1.894
Goh blinde paniek, denk dat het in promotor wereld al even duidelijk is dat ze hun festivals ook moesten uitstellen. Maar inderdaad, ze zijn out. Een organisator links of rechts zal dat nog wel bevestigen in de nabij toekomst.

Normaal is de zondag headliner wel een rocknaam in elk geval.
GnR
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Je moet het als promotor maar aandurven om Williams 3 keer in de Ziggo te zetten en ook nog op PP.
Normaal is dat alleen voor Pearl Jam weggelegd!! Maar goed, tijden veranderen.........

Die derde Robbie dag was er sowieso al één teveel. Nog goeie beschikbaarheid daarvoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken