Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Robbie Williams is de tweede headliner van onze 52e editie! De Britse hitmachine sluit de Pinkpop-zaterdag af, een plek in het programma waar hij in 2015 al van bewees deze spectaculair te kunnen vullen.
Ook Editors vindt opnieuw hun weg terug naar Pinkpop: de band staat vrijdag 16 juni op ons podium. En jullie Gouden Tip is gehoord: Goldband komt de festivalweide op zondag 18 juni afbreken! De Haagse popsensatie heeft nog wat energie over na hun absurde festivalseizoen van 2022 en bewaart die voor hun officiële kennismaking met Limburg.
De kaartverkoop voor de 52e editie gaat op zaterdag 26 november om 10:00 uur van start via Ticketmaster Nederland. Alle informatie rondom de kaartverkoop lees je via www.pinkpop.nl.
Oeffff, dat is wel slikken voor menig Pinkpopper met een voorliefde voor gitaren.
Al denk ik dat Robbie een vette show kan weggeven, zeker met ondersteuning van het Metropole orkest.
Oeffff, dat is wel slikken voor menig Pinkpopper met een voorliefde voor gitaren.
Al denk ik dat Robbie een vette show kan weggeven, zeker met ondersteuning van het Metropole orkest.
Geen idee, maar het lijkt mij wel een reden waarom ze voor Robbie gekozen hebben.... Of zou het te maken hebben met het wegvallen van een andere artiest, bijvoorbeeld RATM?
Pfff wat een teleurstellende worp. Editors en Goldband zijn wel leuk, maar vorig jaar nog gezien, dus hoef ik niet per se nog eens te zien. De kans dat ons groepje dit jaar naar Werchter gaat is heel groot nu.
Pfff wat een teleurstellende worp. Editors en Goldband zijn wel leuk, maar vorig jaar nog gezien, dus hoef ik niet per se nog eens te zien. De kans dat ons groepje dit jaar naar Werchter gaat is heel groot nu.