Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De nieuwe tourposter van Ghost verraadt alvast dat ze naar Nederland en België komen. Dat kan gewoon de AFAS worden, maar ik denk dat Pinkpop ook een optie is. Qua data ligt het in ieder geval perfect in het schema. Lijkt me een mooie sub of Noord-afsluiter.
wie verwacht je daar dan? geruchten zijn metallica, bmth, metallica, slipknot. lijken me niet echt pinkpop kanshebbers. tenzij gnr toch op download zou staan
wie verwacht je daar dan? geruchten zijn metallica, bmth, metallica, slipknot. lijken me niet echt pinkpop kanshebbers. tenzij gnr toch op download zou staan
Ook enkele kleinere Engelse festivals komen morgen met nieuws. Zo komt onder andere lytham festival met de complete line up. En ook isle of wight zou met nieuws komen.
Dat is de grootste reden dat men daar geen nieuws verwacht mbt Taylor Swift. Die zal haar tour eruit gooien wanneer het niet clasht met andere festivals of tourbekendmakingen...