Pinkpop 2023

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
De nieuwe tourposter van Ghost verraadt alvast dat ze naar Nederland en België komen. Dat kan gewoon de AFAS worden, maar ik denk dat Pinkpop ook een optie is. Qua data ligt het in ieder geval perfect in het schema. Lijkt me een mooie sub of Noord-afsluiter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Lijkt me trouwens wel dat door dat architects niet aangekondigd zijn op jera dat de kans op pinkpop wel vergroot is
Ik denk dat die band nooit meer geboekt gaat worden voor Jera. Dus dat zegt niks over Pinkpop mijns inziens.

 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Lion

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
wie verwacht je daar dan? geruchten zijn metallica, bmth, metallica, slipknot. lijken me niet echt pinkpop kanshebbers. tenzij gnr toch op download zou staan
ik verwacht geen 2x Metallica op Download,,,
dus denk ik daar sowieso in minstens 1 andere headliner dan je noemt
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
wie verwacht je daar dan? geruchten zijn metallica, bmth, metallica, slipknot. lijken me niet echt pinkpop kanshebbers. tenzij gnr toch op download zou staan
Metallica zou op zich toch prima een pinkpopheadliner kunnen zijn?
Die verwacht ik overigens niet 2x op Download.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Ze zijn nog wel bezig met de site want als ik op pink klik kom ik bij de shop terecht haha
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.899
Die touraankondigingen kunnen prima op dezelfde dag plaatsvinden toch? Zit niet perse heel veel overlap in fanbase denk ik. :p
Ook enkele kleinere Engelse festivals komen morgen met nieuws. Zo komt onder andere lytham festival met de complete line up. En ook isle of wight zou met nieuws komen.
Dat is de grootste reden dat men daar geen nieuws verwacht mbt Taylor Swift. Die zal haar tour eruit gooien wanneer het niet clasht met andere festivals of tourbekendmakingen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken