Pinkpop 2023

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Robbie Williams is de tweede headliner van onze 52e editie! De Britse hitmachine sluit de Pinkpop-zaterdag af, een plek in het programma waar hij in 2015 al van bewees deze spectaculair te kunnen vullen.
Ook Editors vindt opnieuw hun weg terug naar Pinkpop: de band staat vrijdag 16 juni op ons podium. En jullie Gouden Tip is gehoord: Goldband komt de festivalweide op zondag 18 juni afbreken! De Haagse popsensatie heeft nog wat energie over na hun absurde festivalseizoen van 2022 en bewaart die voor hun officiële kennismaking met Limburg.
De kaartverkoop voor de 52e editie gaat op zaterdag 26 november om 10:00 uur van start via Ticketmaster Nederland. Alle informatie rondom de kaartverkoop lees je via www.pinkpop.nl.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
249
Oeffff, dat is wel slikken voor menig Pinkpopper met een voorliefde voor gitaren.
Al denk ik dat Robbie een vette show kan weggeven, zeker met ondersteuning van het Metropole orkest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
547
409
Oeffff, dat is wel slikken voor menig Pinkpopper met een voorliefde voor gitaren.
Al denk ik dat Robbie een vette show kan weggeven, zeker met ondersteuning van het Metropole orkest.
Dat orkest neemt ie niet mee naar pinkpop toch? Anders stond het wel benoemd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
QOTSA kun je ook wel vergeten denk ik, waarom zou je die niet bekendmaken nu.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
547
409
Het is ook wel veelzeggend dat ze Robbie niet alleen, maar in een pakketje van drie namen aankondigen toch? Damage control..

Buitenom dat Robbie een hartstikke vermakelijke show gaf in 2015.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
249
Dat orkest neemt ie niet mee naar pinkpop toch? Anders stond het wel benoemd.
Geen idee, maar het lijkt mij wel een reden waarom ze voor Robbie gekozen hebben.... Of zou het te maken hebben met het wegvallen van een andere artiest, bijvoorbeeld RATM?
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Pfff wat een teleurstellende worp. Editors en Goldband zijn wel leuk, maar vorig jaar nog gezien, dus hoef ik niet per se nog eens te zien. De kans dat ons groepje dit jaar naar Werchter gaat is heel groot nu.
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi en Nelios

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
547
409
Hier ben ik het wel mee eens. Maar het zwaktebod in deze boeking zit vooral in het feit dat hij paar maanden eerder 3x Ziggo Dome doet.
Jop, klopt, waar tevens ook nog (een gering) aantal kaarten voor te krijgen zijn. Zowel staan als zit plekken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Pfff wat een teleurstellende worp. Editors en Goldband zijn wel leuk, maar vorig jaar nog gezien, dus hoef ik niet per se nog eens te zien. De kans dat ons groepje dit jaar naar Werchter gaat is heel groot nu.
En het is niet dat het qua namen daar heel spannend is…
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
547
409
Ergens al nieuws van al die andere internationale festivals? Komen die dan ook allemaal met Robbie? Dat zal toch niet?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken