Pinkpop 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
Veel te ver weg voor ons Zuid-Limburgers šŸ˜.
Dan eerder weer een keer naar Dessel.
Haha volgens mij is Jera een stuk dichter bij dan Dessel.

Misschien wilde Pinkpop graag gaan concurreren met Graspop door alleen headliners te boeken die te oud zijn en niet meer relevant. zeker als daar nog een GNR bij komt
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Nee joh, ze hadden gewoon RATM en moesten schakelen....

Maar dan heb je toch alsnog namen als QOTSA, Muse, Kiss, RHCP, Post Malone, GnR etc die touren? Afhankelijk van data (en wie er zondag staat) e.d. natuurlijk maar ik kan me echt niet voorstellen dat Robbie Williams de enige optie was die ze hadden.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Maar dan heb je toch alsnog namen als QOTSA, Muse, Kiss, RHCP, Post Malone, GnR etc die touren? Afhankelijk van data (en wie er zondag staat) e.d. natuurlijk maar ik kan me echt niet voorstellen dat Robbie Williams de enige optie was die ze hadden.
GnR zal het wel worden voor de zondag. En ik denk dat Robbie niet eens een noodgreep is. Het blijft Pinkpop hĆØ.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Was het niet Nikln die het hier al eerder verwoorde? Het is het heel vaak net niet bij PP. Van alles wat er tourt zit er maar zelden meer een echte uitschieter tussen. Qua headliners dan...
Jup dit is al wat ik zei voordat er namen kwamen. Ik zit nog niet lang in het forum maar dit gebeurde vorig jaar ook zo.

Zelf ben ik wel heel blij met deze namen omdat ik een pop liefhebber ben. Ook wilde ik naar losse shows van P!nk en Robbie. Voor mijn gevoel geen los ticket gekocht voor Robbie had al zoā€™n voorgevoel.

De derde naam zal dan wel een RHCP of Guns N Roses zijn en we hebben een veilig drietal namen.

Nu wil mensen niet bang maken maar er is nog geen ā€œjongeā€ naam als headliner.

Om je een idee te geven
2022 - Imagine Dragons
2020 - Post Malone
2019 - Mumford and Sons
2018- Bruno Mars
2017 - Justin Bieber

DUs ja ik zie zelfs nu nog een jongere naam erbij komen. Al zou het vreemd zijn omdat we dan een rock naam missen.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
543
409
So far delen pinkpop en Rock Werchter ook nog geen headliner (oke, pink staat op boutique..)

Maar zal de laatste headliner (zondag op pinkpop, vrijdag op werchter) dan de gedeelde headliner zijn?

Er zit er altijd wel Ć©Ć©n tussen die gedeeld is toch?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Taylor Swift met zoete zwijmel liedjes , disco pop met een sausje rnb van pop zangeres BeyoncƩ , classic rock van Guns N Roses, gitaren met Green Day of toch rock van de Red Hot Chili Peppers. Misschien wordt het uiteindelijk meezingen met de hits van Robbie Williams.

Letā€™s wait and seeā€¦
šŸ˜‰
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Maar dan heb je toch alsnog namen als QOTSA, Muse, Kiss, RHCP, Post Malone, GnR etc die touren? Afhankelijk van data (en wie er zondag staat) e.d. natuurlijk maar ik kan me echt niet voorstellen dat Robbie Williams de enige optie was die ze hadden.
Ik snap ook niet dat PP niet eens een act als AM of Florence.....
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
GnR zal het wel worden voor de zondag. En ik denk dat Robbie niet eens een noodgreep is. Het blijft Pinkpop hĆØ.
Ik twijfel want jimmywe zei dat de rockact nog niet echt over de tongen was gegaan en GnR was al uitvoerig besproken hier....
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
So far delen pinkpop en Rock Werchter ook nog geen headliner (oke, pink staat op boutique..)

Maar zal de laatste headliner (zondag op pinkpop, vrijdag op werchter) dan de gedeelde headliner zijn?

Er zit er altijd wel Ć©Ć©n tussen die gedeeld is toch?
Volgens mij niet altijd, en verwacht het dit jaar ook niet.
Zal wel GNR worden voor Pinkpop en die zullen dan op graspop staan ipv. werchter
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
543
409
Jup dit is al wat ik zei voordat er namen kwamen. Ik zit nog niet lang in het forum maar dit gebeurde vorig jaar ook zo.

Zelf ben ik wel heel blij met deze namen omdat ik een pop liefhebber ben. Ook wilde ik naar losse shows van P!nk en Robbie. Voor mijn gevoel geen los ticket gekocht voor Robbie had al zoā€™n voorgevoel.

De derde naam zal dan wel een RHCP of Guns N Roses zijn en we hebben een veilig drietal namen.

Nu wil mensen niet bang maken maar er is nog geen ā€œjongeā€ naam als headliner.

Om je een idee te geven
2022 - Imagine Dragons
2020 - Post Malone
2019 - Mumford and Sons
2018- Bruno Mars
2017 - Justin Bieber

DUs ja ik zie zelfs nu nog een jongere naam erbij komen. Al zou het vreemd zijn omdat we dan een rock naam missen.

Toch Maneskin (zoals @Timmetje ) al zei.. Jong en rock, ahahah
 
  • Haha
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Ik twijfel want jimmywe zei dat de rockact nog niet echt over de tongen was gegaan en GnR was al uitvoerig besproken hier....
Dacht zelf misschien aan Kendrick Lamar of Post Malone omdat we nog een ā€œnieuwere naamā€ nodig hebben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken