Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
fyi, deze mensen treden op op de MTV EMA's 2022 in Dusseldorf 13 november

Get excited for this year's EMA performers! Bebe Rexha, David Guetta, Lewis Capaldi, Gorillaz, Ava Max and Muse will take the stage in Düsseldorf, Germany for a night of incredible performances!
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
943
447
met angst en beven wacht ik die touraankondiging af
Hoop dat buro PP / Mojo ons snel iets laten weten, maar het zal wel de "oude knarren" worden GNR / RHCP, ook niks mee maar wel een veilige boeking.
Dus benieuwd of ze de guts hebben om toch eens iets anders te programmeren ( en uiteraard Queen B ).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
@DennisvdBr waarom je gevoel dat Beyoncé komt? Of is het tunnelvisie?
een hele diepe tunnel na zo'n 1,5 jaar met potlood te noteren dat haar tour voorbij aan Pinkpop gaat komen als gedroomde headliner van Pinkpop...

(zelf heb ik er 0,0 mee 🙈)

maar ik ga het niet nogmaals uit de doeken doen hier... aangezien ik nog alleen in het tunneltje zit 😅
 
  • Haha
Waarderingen: Bassie78

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Heeft ook te maken met het feit dat morgen Pulp op diverse Engelese festivals wordt verwacht.
Die touraankondigingen kunnen prima op dezelfde dag plaatsvinden toch? Zit niet perse heel veel overlap in fanbase denk ik. :p
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Taylor Swift met zoete zwijmel liedjes , disco pop met een sausje rnb van pop zangeres Beyoncé , classic rock van Guns N Roses, gitaren met Green Day of toch rock van de Red Hot Chili Peppers. Misschien wordt het uiteindelijk meezingen met de hits van Robbie Williams.

Let’s wait and see…
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
er zijn wel een aantal acts waarvan touraankondigingen verwacht worden.

Taylor Swift, Qotsa, RHCP, GnR, Beyonce... noem allemaal maar op...

Ik denk dat Pinkpop, als ze met nieuws komen, niet met 1 naam komen. Maar minstens met 1 headliner en een pakketje.

edit, in ieder geval gesleuteld aan de site en er staat iets te gebeuren. Rock Werchter start zaterdag de verkoop. Open'er teased, Roskilde maandag, NOS Alive komt. De gifbeker gaat hier leeg 🙈 :devilish:
+ Latitude Festival morgen middag
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
ik hoop stiekem dat Pinkpop op 7 november gelijk een headliner met Download UK aankondigen gaat 🤞
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.210
7.467
ik hoop stiekem dat Pinkpop op 7 november gelijk een headliner met Download UK aankondigen gaat 🤞
wie verwacht je daar dan? geruchten zijn metallica, bmth, metallica, slipknot. lijken me niet echt pinkpop kanshebbers. tenzij gnr toch op download zou staan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken