Pinkpop 2023

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Ik had vooraf dat het vast niet erger kon als 2019 maar zo komen ze er snel naar toe wat een verschrikkelijk headliners. Editors zijn wel leuk en goldband is grappig om me te pakken maar dit is echt drama zo
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.144
1.179
Goh blinde paniek, denk dat het in promotor wereld al even duidelijk is dat ze hun festivals ook moesten uitstellen. Maar inderdaad, ze zijn out. Een organisator links of rechts zal dat nog wel bevestigen in de nabij toekomst.

Normaal is de zondag headliner wel een rocknaam in elk geval.
Jammer, behield toch nog steeds een beetje (naïeve) hoop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.713
1.877
Maar ik vind P!nk echt wel een goede boeking. RW echter had van mij niet gehoeven. Zeker niet als je ziet wat er allemaal tourt in die periode....zowel pop als rock.....
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Het lijkt inderdaad op paniek in Pinkpopland. Maak dan een co constructie ipv RW. Die dag gaat niet uitverkopen. Donderdag voor het begin van Pinkpop 2023 pik ik nog wel een weekend ticket op bij Ticketswap voor een 100 euro. Lijkt een trainwreck te gaan worden zo. Ben teleurgesteld.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Oké, benieuwd wat dit met de kaarten gaat doen. Ik weet zelf niet zo goed hoe veel doorgewinterde festivalliefhebbers Sky radio luisteren.
Benieuwd of ze dit al 'tegenaanval' hebben gegeven voor rock Werchter presale, maar met zulke namen zal dat niet helpen denk ik
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Vooral in een jaar waarin veel popheadliners lijken te touren (Billie, Swift, Beyonce, Styles) uitgerekend met deze minder scherpe popsterren afkomen, is raar. Ook gewoon die 2.

Als straks blijkt dat pakweg NOS Alive en Opener straks een Taylor Swift blijken te hebben, dan wordt het al helemaal pijnlijk.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Tja als ze en poging hadden willen doen om net voor start verkoop werchter wat mensen te verleiden om naar pinkpop te komen. Is dit niet het beste trio om er nu uit te gooien
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Vooral in een jaar waarin veel popheadliners lijken te touren (Billie, Swift, Beyonce, Styles) uitgerekend met deze minder scherpe popsterren afkomen, is raar. Ook gewoon die 2.

Als straks blijkt dat pakweg NOS Alive en Opener straks een Taylor Swift blijken te hebben, dan wordt het al helemaal pijnlijk.
Dit dus. Al verwacht ik dat het veel locals hier wel over de streep trekt hoor, 2 van die hitkanonnen uit de prehistorie. Dat soort mensen gaan uberhaupt niet voor de muziek, maar vinden het wel geinig als er dan iets staat waar ze een nummertje van kunnen meelallen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.713
1.877
Was het niet Nikln die het hier al eerder verwoorde? Het is het heel vaak net niet bij PP. Van alles wat er tourt zit er maar zelden meer een echte uitschieter tussen. Qua headliners dan...
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Maar laten we even kalmeren 😜 er staat ook bij ticketinfo via de site. Zal de prijs etc dan vandaag ook nog bekend worden?
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Guns n Roses er nog bij en dan heb je 3 hitkanonnen als headliners. Maar dan wel zonder enige scherpte en relevantie.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Ook wel apart dit:
En jullie Gouden Tip is gehoord: Goldband komt de festivalweide op zondag 18 juni afbreken! De Haagse popsensatie heeft nog wat energie over na hun absurde festivalseizoen van 2022 en bewaart die voor hun officiële kennismaking met Limburg.

En afgelopen woensdag plaatst Pinkpop dit bericht:
Wie roept er altijd als hardst welke act(s) Pinkpop volgend jaar moet boeken? Tag ze hieronder en laat weten dat dit hun kans is om drie acts door te geven die wij in 2023 moeten uitnodigen!
Stuur vóór 31 oktober door wie er naast P!nk en MADOUX op het affiche moeten staan via www.pinkpop.nl/2023/gouden-tip/

Nu maken ze de gouden tip dus al bekend. Ik had trouwens Goldband wel ingevuld, maar zal wel niks hebben gewonnen.

Edit
Zie trouwens nu in de mail staan:
Ondanks dat Goldband nu al als grote Gouden Tip 2023 winnaar uit de bus komt, kun je nog tot en met 31 oktober drie acts doorgeven als jouw Gouden Tip. Het programma is namelijk nog niet compleet én je maakt daarmee nog steeds kans op de eerste weekendtickets voor Pinkpop 2023.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken