Pinkpop 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.812
6.552
Vermoedelijke onnozele vraag maar als Green Day komt zijn ze dan 100% headliner? Kan me dat anno 2023 niet echt voorstellen in Nederland eigenlijk. Zo populair zijn die toch niet meer?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.812
6.552
Bizar. Stadspark was ook niet uitverkocht en daar hadden ze Fall Out Boy en Weezer mee. Vraag me af hoeveel dagkaarten die nog verschuiven.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.339
6.552
Bizar. Stadspark was ook niet uitverkocht en daar hadden ze Fall Out Boy en Weezer mee. Vraag me af hoeveel dagkaarten die nog verschuiven.
stel Green Day komt naar Pinkpop (BOOMERALERT ik ben voor!) dan hoop ik toch zeker wel dat ze Fall Out Boy en Weezer mee nemen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nelios

D02

Dagopener
2 jan 2019
538
248
Bizar. Stadspark was ook niet uitverkocht en daar hadden ze Fall Out Boy en Weezer mee. Vraag me af hoeveel dagkaarten die nog verschuiven.
Dit was ook bij kings of leon in Weert. Het zou deze artiesten sieren als ze ook eens genoegen gaan nemen met een niet headline positie. Het kan ook goed dat zij geen headline positie krijgen maar evengoed een set van 1,5 uur mogen spelen. Zeker bij green day en kings of leon is het zo dat ze geen enorme productie bij zich hebben waar het hele podium voor op de schop moet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.062
1.927
Vermoedelijke onnozele vraag maar als Green Day komt zijn ze dan 100% headliner? Kan me dat anno 2023 niet echt voorstellen in Nederland eigenlijk. Zo populair zijn die toch niet meer?
Onnozel is de vraag niet, maar ik denk dat Green Day nog altijd headliner is als ze op Pinkpop staan...
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.062
1.927
Dit was ook bij kings of leon in Weert. Het zou deze artiesten sieren als ze ook eens genoegen gaan nemen met een niet headline positie. Het kan ook goed dat zij geen headline positie krijgen maar evengoed een set van 1,5 uur mogen spelen. Zeker bij green day en kings of leon is het zo dat ze geen enorme productie bij zich hebben waar het hele podium voor op de schop moet.
Ik denk dat er in dat geval vaak een veel mooier alternatief voor ze is: nog steeds headlinen, maar dan op een ander, iets kleiner festival...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mart1234

Support act
27 nov 2019
879
353
Pff denken jullie echt dat Green Day Pinkpop zou headlinen? Dat zou ik toch wel heel mager vinden. Uit nostalgie Noordpodium afsluiten is al heel rijkelijk beloond zou ik zeggen.
Iemand die 40 duizend kaarten vorig jaar verkocht word niet rijkelijk beloond met een noordafsluiter tuurlijk is die headliner maar inderdaad moet er wel een grote noordafsluiter bij
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
428
274
Ik ben tot pagina 150 gekomen, maar moet nu weg... Wie wilt het aanvullen?

Kiss
Queen
Rolling Stones
Kings of Leon
The Killers
The Who
Green Day
Foo Fighters
Aerosmith
Arcade Fire
Florence
Qotsa
Maneskin
Pink Floyd
Smashing Pumpkins
SOAD
Tool
Korn
Deftones
McCartney
The Weeknd
*Jay-Z
*Kanye West
*Eminem
*Bruce Springsteen
*Adele
*Lady Gaga
*Alicia Keys
*Dolly Parton
Elton John
Billy Joel
The Cure
Macklemore
Bruno Mars
Tame Impala
Drake
Mooi overzicht. Ik sluit zelf Robbie Williams met Metropole Orkest ook niet uit 😅.
 

TiemenM

Playlistbediener
24 aug 2022
19
12
De Guns n Roses dag van een paar jaar terug verkocht volgens mij niet al te best volgens de comments hier.

P!nk zal wel goed verkopen inderdaad. Swift hoef je denk ik niet op PP te verwachten.

Waar haal je Kings of Leon weg? :p
Beter lezen, die comment werd vrijwel direct gecorrigeerd door een comment dat de dag van Guns n Roses juist heel goed verkocht. Naast het feit dat ze met twee vingers in de neus Goffertpark en Stadspark uitverkochten en er op TicketSwap zelfs een loterij systeem werd gehanteerd in plaats van een 'first come, first serve' systeem, omdat er zo'n grote vraag naar tickets was. Feiten checken ipv dingen de wereld in slingeren op basis van horen zeggen. ;)
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Mooi overzicht. Ik sluit zelf Robbie Williams met Metropole Orkest ook niet uit 😅.
@jimmywe had het over een rockband die 'nog niet over de tongen' was gegaan.
Robbie was al besproken, daarom staat hij niet op dit lijstje.

'Tongen' zou mij doen denken aan Kiss of toch de Stones....

Ik heb het lijstje was ingekort naar de 'rockbands' en dan kom ik op deze namen:
Green Day, The Killers, Kiss, Rolling Stones, Queen, Tame Impala, Smashing Pumpkins, The Cure, Foo Fighters, SOAD, The Who, Pink Floyd, Bon Jovi
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: Minie en DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.812
6.552
Beter lezen, die comment werd vrijwel direct gecorrigeerd door een comment dat de dag van Guns n Roses juist heel goed verkocht. Naast het feit dat ze met twee vingers in de neus Goffertpark en Stadspark uitverkochten en er op TicketSwap zelfs een loterij systeem werd gehanteerd in plaats van een 'first come, first serve' systeem, omdat er zo'n grote vraag naar tickets was. Feiten checken ipv dingen de wereld in slingeren op basis van horen zeggen. ;)

Joh, het is bijna 3 jaar geleden dat ze werden aangekondigd. Van wat ik me kan herinneren werd er toen steeds gezegd dat die Guns n Roses dag achterliep en dat vooral de RHCP goed dag verkocht. Ik ga toch niet heel het 2020 topic checken om die comments terug te vinden. Vandaar ook de ''volgens mij.'' ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken