Pinkpop 2023

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.447
1.931
Iemand die 40 duizend kaarten vorig jaar verkocht word niet rijkelijk beloond met een noordafsluiter tuurlijk is die headliner maar inderdaad moet er wel een grote noordafsluiter bij
Misschien heb ik het gemist, maar uit interesse: waar heeft Green Day vorig jaar 40.000 kaarten verkocht?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.268
2.599
Zo, headliner nog wel. Die zijn toch niet erg relevant meer?
Ehm….

De track van Top Gun wordt massaal gedraaid op de radio dat je er inmiddels gek van wordt.

Radio hit na radio hit. En de lead zanger van One Republic heeft voor heel veel bekende pop artiesten nummers geschreven (bijv. Halo - Beyoncé ).

MAAR…headliner vind ik ze toch echt niet. Sub headliner wel. Ik denk niet dat ze voor minder komen.

Verkopen in Nederland de AFAS uit maar een Ziggo lukt denk ik niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.268
2.599
Ik denk dat je The 1975 , QTSA , One Republic en Tash Sultana met potlood kan opschrijven. Maar misschien loop ik dan te ver vooruit.

Met GUns N roses en RHCP erbij zou ik heel happy zijn!

Over de tongen gaan kan ook betekenen dat je een brandende tong hebt van de warme pepers 😂?. RHCP
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.787
6.532
Ik denk dat je The 1975 , QTSA , One Republic en Tash Sultana met potlood kan opschrijven. Maar misschien loop ik dan te ver vooruit.

Met GUns N roses en RHCP erbij zou ik heel happy zijn!

Over de tongen gaan kan ook betekenen dat je een brandende tong hebt van de warme pepers 😂?. RHCP
En Tippa My Tongue.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Over de tongen gaan kan ook betekenen dat je een brandende tong hebt van de warme pepers 😂?. RHCP
behalve dat jimmywe ervan overtuigd was dat de naam hier nog niet over de tongen gegaan was he... RHCP kwam echt al heel veel voorbij, dus al vaak over de tongen gegaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.459
11.430
Ehm….

De track van Top Gun wordt massaal gedraaid op de radio dat je er inmiddels gek van wordt.

Radio hit na radio hit. En de lead zanger van One Republic heeft voor heel veel bekende pop artiesten nummers geschreven (bijv. Halo - Beyoncé ).

MAAR…headliner vind ik ze toch echt niet. Sub headliner wel. Ik denk niet dat ze voor minder komen.

Verkopen in Nederland de AFAS uit maar een Ziggo lukt denk ik niet.
Ah oke. Bewijst maar weer waarom ik geen radio meer luister
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Lion en Nikfestilover

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
zou het zijn dat we (vanmiddag of) morgen nog nieuws kunnen verwachten?

in theorie is het nog zo'n 5 weken tot de start van de presale (6 weken tot reguliere verkoop).
het zou kunnen dat Pinkpop daarin 2 x met nieuws over headliners komt, wellicht ook losse aankondigingen subs/noord-acts

er zou best eens elke week of om de week nieuws kunnen volgen, denk ik dan.
voor de 2022 editie hadden we voor de start verkoop 23 namen incl de 3 headliners (fyi op dat moment zat QOTSA daar ook bij)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.332
9.064
Green Day zie ik niet gebeuren. Eerder LL, PkP. Als ze al festivals doen hier volgend jaar.

Gok op andere bands.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
875
353
zou het zijn dat we (vanmiddag of) morgen nog nieuws kunnen verwachten?

in theorie is het nog zo'n 5 weken tot de start van de presale (6 weken tot reguliere verkoop).
het zou kunnen dat Pinkpop daarin 2 x met nieuws over headliners komt, wellicht ook losse aankondigingen subs/noord-acts

er zou best eens elke week of om de week nieuws kunnen volgen, denk ik dan.
voor de 2022 editie hadden we voor de start verkoop 23 namen incl de 3 headliners (fyi op dat moment zat QOTSA daar ook bij)
En welke namen verwacht je naast Beyonce
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken