Pinkpop 2023

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Nimrod is wel een klassieker en zeker een van hun beste albums, dus wat dat betreft goed nieuws als de shows in het teken staan daarvan.
Al zie ik ze dat album nog niet zo snel in z'n geheel spelen zoals ze bijvoorbeeld met Dookie deden op Reading 2013
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.301
4.467
Compromis: Billy Armstrong speelt ‘good riddance’, geeft daarna de gitaar weg en het optreden is na 10 minuten afgelopen.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
736
674
Mijn vraag was wat je punt precies is en waar de vergelijking vandaan komt.
De discussie ging eerst over pinkpop en werchter, en dan ineens pak je 6 random artiesten en zegt welke meer verkoopt dan de ander.

Iedereen begrijp wel dat GNR/Pink/Swift meer tickets verkoopt dan Muse/AM/KoL maar waar komen deze random namen ineens vandaan?

Ik kan ook wel zeggen Muse verkoopt meer tickets dan zanger Rinus maar het draagt niet veel bij aan de discussie of wel?
Maar minder dan Snollebollekes!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.339
6.552
geruchtje: touraankondiging Beyonce uitgesteld waarschijnlijk tot na MTV awards Dusseldorf

mochten er nog mensen zijn die de verwachting zouden hebben dat Queen B nog op Pinkpop zou kunnen komen, dat is dus dan na 13 november...
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: PJ en Landgraver

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.271
2.601
geruchtje: touraankondiging Beyonce uitgesteld waarschijnlijk tot na MTV awards Dusseldorf

mochten er nog mensen zijn die de verwachting zouden hebben dat Queen B nog op Pinkpop zou kunnen komen, dat is dus dan na 13 november...
Er moet toch wel een reden zijn dat je zo op Beyoncé blijft hameren. Kom op Dennis wat weet je 😝😉 @DennisvdBr
 
  • Haha
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.271
2.601
Niet om het een of het ander maar is Dua Lipa geen kanshebber? Herinner me nog dat Imagine Dragons vorig jaar plots random als headliner tevoorschijn kwam zonder dat we daar iets van hadden verwacht.

Maar kan best zijn dat Dua Lipa een aantal festivals gaat doen en opeens wordt aangekondigd?

Hoop het zelf niet .
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.303
819
Niet om het een of het ander maar is Dua Lipa geen kanshebber? Herinner me nog dat Imagine Dragons vorig jaar plots random als headliner tevoorschijn kwam zonder dat we daar iets van hadden verwacht.

Maar kan best zijn dat Dua Lipa een aantal festivals gaat doen en opeens wordt aangekondigd?

Hoop het zelf niet .
lijkt me niet
pink is de popheadliner van 2023 en dua lipa is tegenwoordig wel een headliner
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.395
4.763
geruchtje: touraankondiging Beyonce uitgesteld waarschijnlijk tot na MTV awards Dusseldorf

mochten er nog mensen zijn die de verwachting zouden hebben dat Queen B nog op Pinkpop zou kunnen komen, dat is dus dan na 13 november...
Haha "mochten en er nog mensen zijn die de verwachting zouden hebben...".
Safe tot say dat jij in je eentje hier "mensen" vertegenwoordigt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken