Pinkpop 2023

Het mag duidelijk zijn dat Iron Maiden geen hoofdact is voor Pinkpop.

Was er zo doorheen en volop kaarten nog verkrijgbaar. Een headliner verkoopt binnen een uur uit.

Was er zo doorheen en volop kaarten nog verkrijgbaar. Een headliner verkoopt binnen een uur uit.
sad...

je kan ook zeggen, ze hadden beter een goed gage kunnen pakken op een festival

Vooral tweede ring en staplaatsen toch nog? Eerste ring is wel al behoorlijk vol (voornamelijk alleen die Platinumtickets nog beschikbaar).

Niet gek ook met die prijzen. (al ben ik erg blij met mijn tickets. Persoonlijk liever een zaalshow dan op Pinkpop als het op IM aankomt. :) )

Ik denk dat je The 1975 , QTSA , One Republic en Tash Sultana met potlood kan opschrijven. Maar misschien loop ik dan te ver vooruit.

Met GUns N roses en RHCP erbij zou ik heel happy zijn!

Over de tongen gaan kan ook betekenen dat je een brandende tong hebt van de warme pepers 😂?. RHCP
Ik verwacht Tash en Qotsa(als headliner) op DTRH eigenlijk.

1975 en One Republic natuurlijk wel meuk wat op Pinkpop hoort. Sorry. Frank Turner en Lumineers zijn natuurlijk ook Pinkpop namen.

• Leuk
Waarderingen: Nikfestilover
de formaliteiten zijn ook weer op de rit...

1665668404626.png

edit: Pinkpop is 16-18 juni... apart dat ze vergunning vragen voor dagje eerder en dagje later? maar zal wel met de camping te maken hebben. (2022 was de vergunning 'gewoon' 17-19 juni 2022)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Martijn1617899561
Of ze gaan toch voor een dagje extra. In tijden dat productie zoveel geld kost, niet oninteressant om er een extra dag aan te plakken. Het materiaal moet je toch al huren.
Nu is natuurlijk de belangrijkste vraag in hoeverre deze guess educated is ;).

Of ze gaan toch voor een dagje extra. In tijden dat productie zoveel geld kost, niet oninteressant om er een extra dag aan te plakken. Het materiaal moet je toch al huren.
ik wilde dit niet specifiek zo stellen, maar je haalt wel de woorden uit de mond zo

edit: plus, ze nemen zich blijkbaar de mogelijkheid om tussen dag er voor of dagje later te kiezen?

Ik wilde eerst zeggen nee want dan zou op de website niet drie dagen staan. Maar nu denk ik ja omdat het Jimmy is die wel meer weet 😂😂

ik wilde dit niet specifiek zo stellen, maar je haalt wel de woorden uit de mond zo

edit: plus, ze nemen zich blijkbaar de mogelijkheid om tussen dag er voor of dagje later te kiezen?
Misschien toch wel wat aanbod en konden ze lastig kiezen tussen headliners en dan vier dagen? …wow en ik ook de donderdag vrij gepakt voor werk vanwege een bepaald voorgevoel😉

Misschien toch wel wat aanbod en konden ze lastig kiezen tussen headliners en dan vier dagen? …wow en ik ook de donderdag vrij gepakt voor werk vanwege een bepaald voorgevoel😉
zal wel niets bijzonders zijn, denk ik.
Denk dat als er een extra festival dag bij kwam, die met de P!nk aankondiging en de lancering van de site wel bekend zou zijn.

er is notabene al een extra dag, met de Springsteen dag. Qua opbouw hebben ze 'alles' waarschijnlijk al ver opgebouwd dat weekend eerder.

zal wel niets bijzonders zijn, denk ik.
Denk dat als er een extra festival dag bij kwam, die met de P!nk aankondiging en de lancering van de site wel bekend zou zijn.

er is notabene al een extra dag, met de Springsteen dag. Qua opbouw hebben ze 'alles' waarschijnlijk al ver opgebouwd dat weekend eerder.
True

ondertussen, in Nieuw-Zeeland wordt aanstaande vrijdag een groot concert van een "mega ster" en "multi Grammy award winning artist" aangekondigd
missionconcert.co.nz/news/mission-2023-2nd-artist-announcement--coming-friday-14-october/

( fyi, gerucht gaat dat het Beyonce Wereld-tour is... )
tegenvaller, het betreft geen wereldtournee aankondiging, maar gewoon een "extra" concert van Sting, moeilijk voor te stellen voor Pinkpop 2023 (al zou ik het zeker niet erg vinden)

49_lrg_2022141015420_img.jpg

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: PJ, elo en Nikfestilover

Users who are viewing this thread