Macklemore is toch vele malen kleiner dan Bruno Mars? Die zijn geen headliner op Pinkpop. Die speelden rond 19:00u op Rock Werchter in 2019.
Macklemore is een sub headliner of noord afsluiter. Niet meer en niet minder. De vraag is of je zo’n act zou boeken. Zijn laatste nummers waren niet heel relevant.
Ik vraag me af wat Pinkpop aan dance gaat boeken. Dit jaar Lost Frequencies. Ze hebben nog geen namen twee keer geboekt. Maar lijkt me lastig om steeds met een nieuwe dance naam te komen die dan ook veel mensen kennen van de radio hits.
Lost Frequencies, Kygo, Aviici , Alan Walker, Armin van Buuren, Martin Garrix , Lost Frequencies , Don Diablo, Oliver Heldens… stonden er al eerder.
Wat blijft er dan over …
Hardwell , Nicky Romero, Tiësto, Fedde als Grand, Steve Aoki, Zedd, Dj snake, Alesso, Sam Feldt , Lucas & Steve (! Kanshebber?) , Afrojack? Wat mis ik nog? Paul Elstak
Calvin Harris , Marshmello, Tiësto, Chemical Brothers en David Guetta lijken me te groot mits er een soort co headliner constructie is.
Zitten ook flinke acts tussen dus lastig inschatten dan wat wel en niet nog kan komen.