Pinkpop 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.463
6.127
Macklemore is een sub headliner of noord afsluiter. Niet meer en niet minder. De vraag is of je zo’n act zou boeken. Zijn laatste nummers waren niet heel relevant.

Dat lijkt me voor Macklemore echt een veeel te hoge spot.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Dat lijkt me voor Macklemore echt een veeel te hoge spot.
Mij ook. Die hoort denk ik niet bij de laatste 3 acts op de dag, of het moet in de tent of stage 4 zijn. Dat laatste lijkt me trouwens best een toffe plek nadat het een mooie upgrade kreeg afgelopen editie...
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Tame Impala, schiet me net te binnen, zou dat niet eens kunnen?
Zou ik erg tof vinden. Op Pukkelpop waanzinnig sterk en bovendien veel volk toen bij de mainstage.
Weet alleen niet of dit ook bij de gemiddelde Pinkpop bezoeker bekend genoeg is.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Zou ik erg tof vinden. Op Pukkelpop waanzinnig sterk en bovendien veel volk toen bij de mainstage.
Weet alleen niet of dit ook bij de gemiddelde Pinkpop bezoeker bekend genoeg is.
Klopt wel, je moet kaarten verkopen, dat snap ik. Maar als we het hebben over The Cure dat saai is, dat is dit alles behalve. Hadden met gemak minimaal 1 ziggo uitverkocht en is erg bekend bij jongeren. Combineer dat met een sterke undercard voor jongeren (Iets van hiphop en alternatieve pop erbij) en t zou best verkopen denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.157
2.401
Dit jaar Tame Impala op SZiget gezien. Geweldige show maar weet niet of het Pinkpop publiek zoiets wilt. Ik zou het toejuichen .

Drake blijkbaar ook op tour als ik de poster van Lollapalooza zie?
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Dit jaar Sir Paul op Glastonbury en die is 80. Volgend jaar is Jagger ook 80 dus zou mij niks verbazen als The Rolling Stones daar staan. In de lijn der verwachting is Nederland favoriet en zou Pinkpop een mooie warming-up zijn. Perfecte afsluiting en ze slokken het budget aardig op dus Goldband als afsluiter op de zaterdag is acceptabel 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Wat denken we van Maroon 5?
Zou ik briljant vinden. Hun eerste album blijf ik echt heel goed vinden. Nu al 10 jaar verschrikkelijk kut met hier en daar een guilty pleasure hit wat heel goed scoort en verkoopt. Ideale naam voor Pinkpop dus. Onbegrijpelijk dat die nog nooit er hebben gestaan ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V

Gebruikers die dit onderwerp bekijken