Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Los van het feit dat van Maroon 5 bij mij de nekharen overeind komen, denk ik dat een act die een halftime show bij de superbowl kan spelen, overal wel een headliner is.
ik hoop dat je gelijk hebt en ze niet komt... maar dat zeg ik omdat ik hoop dat er 2 rock headliners bij komen
ik kijk er niet van op als er 1 rock headliner komt hoor, dat die andere alsnog Swift/Beyonce is.
ik zou zeggen, doe anders maar, als je mij vraagt :
Vrijdag : Pink / Placebo / The 1975
Zaterdag : Beyonce / QOTSA / Bastille
Zondag : Guns N Roses / Florence + The Machine / LIVE
Zou The Weeknd op den duur geen optie zijn. Nooit meer iets gehoord van die Europese stadion tour behalve dan die leak begin juli voor KBS stadion op Ticketmaster. En dat is ondertussen weer al maanden geleden.
Muse, Arctic Monkeys en Stromae zijn (zo goed als) uitgesloten voor Pinkpop.
Dit worden (hoogstwaarschijnlijk) de 3 headliners op Rock Wercher.
Pinkpop deelt al P!nk met Boutique, gaat waarschijnlijk 1 headliner delen met Rock Werchter en gaat waarschijnlijk dus 1 headliner hebben die elders (zoals KBS) of misschien niet in Belgie staat?
Suggesties voor de 4e Rock Werchter headliner?
Suggesties voor KBS acts?
Muse, Arctic Monkeys en Stromae zijn (zo goed als) uitgesloten voor Pinkpop.
Dit worden (hoogstwaarschijnlijk) de 3 headliners op Rock Wercher.
Pinkpop deelt al P!nk met Boutique, gaat waarschijnlijk 1 headliner delen met Rock Werchter en gaat waarschijnlijk dus 1 headliner hebben die elders (zoals KBS) of misschien niet in Belgie staat?
Suggesties voor de 4e Rock Werchter headliner?
Suggesties voor KBS acts?