Pinkpop 2023

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Als Foo Fighters weer op pad zou gaan, met een nieuwe drummer, dan zouden we sowieso iets weten. Ik geloof niet dat mensen 'dicht op het vuur' weten dat zij gaan touren, terwijl de wereld nog nieteens weet wat de toekomstplannen van de band an sich überhaupt zijn. Nee daar kan echt een streep door hoor...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.238
7.519
Kans op Tool of Korn?
Tool niet, zanger gaat op pad met zijn band Puscifer. Wellicht dat die een kans maken
Korn lijkt me geen pinkpop materiaal, en weet ook niet of die opnieuw in europa zijn tijdens het festival seizoen. zijn dit jaar al alle metal festival in juni afgegaan.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339

Korn lijkt me geen pinkpop materiaal, en weet ook niet of die opnieuw in europa zijn tijdens het festival seizoen. zijn dit jaar al alle metal festival in juni afgegaan.

Waarom niet? Deftones, SOAD etc stonden ook al op Pinkpop. Korn past prima in dat rijtje.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
En Alanis Morissette in 1999. Faithless sloot die dag af, maar Alanis stond als eerste op de poster vermeld. Kwam in de jaren '90 wel vaker voor dat de afsluiter niet de hoofdact was, in 1994 bijvoorbeeld sloot The Orb af, terwijl Rage Against The Machine toch echt de populairste act was en ook het langst mocht spelen.

En Fleetwood Mac had natuurlijk beide keren dat ze er waren een frontvrouw.
hoe weet je dat ratm toen langer speelde?
Kun je dat ergens terug lezen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Er gingen ook wat vage geruchten over Rolling Stones in Australië..
tja, maar dan zou er niet sprake zijn van "megastar" of de zin "multi-Grammy award winning superstar who is recognised as one of the world's best selling music artists of all time"
lijkt me voor dat event sprake van 1 solo artiest.

(daarom denk ik ook aan Springsteen. Al kan, bedenk ik nu, ook Macca zijn)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.737
1.899
tja, maar dan zou er niet sprake zijn van "megastar" of de zin "multi-Grammy award winning superstar who is recognised as one of the world's best selling music artists of all time"
lijkt me voor dat event sprake van 1 solo artiest.

(daarom denk ik ook aan Springsteen. Al kan, bedenk ik nu, ook Macca zijn)
Rondom McCartney op het forum nul geruchten. Springsteen zou kunnen al is zijn agenda voor 2023 al goed gevuld. Die zou ik eerder begin 2024 verwachte in Australië....
The weeknd zou ook nog kunnen met zijn nieuwe tour....
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
139
109
RATM is hier niet veel besproken. We veronderstelden alleen dat ze hun festival tour hebben afgeblazen, maar misschien ook niet.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
483
194
Hoeveel namen waren er vorige keer bekend bij start verkoop? Alleen de headliners?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken