Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Rondom McCartney op het forum nul geruchten. Springsteen zou kunnen al is zijn agenda voor 2023 al goed gevuld. Die zou ik eerder begin 2024 verwachte in Australië....
The weeknd zou ook nog kunnen met zijn nieuwe tour....
The Weeknd zal meer stadion tour worden, dan zou in buitenlandse media meer over arena/indoor tour gesproken worden. Wat ook meer het geval is.
Dit (in Nieuw Zeeland) is een outdoor evenement.

Het gaat volgens mij uiteraard wel over een soloact die een wereldtour aankondiging doet... Wat het voor Pinkpop misschien interessant maakt imo...
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
The Weeknd zal meer stadion tour worden, dan zou in buitenlandse media meer over arena/indoor tour gesproken worden. Wat ook meer het geval is.
Dit (in Nieuw Zeeland) is een outdoor evenement.

Het gaat volgens mij uiteraard wel over een soloact die een wereldtour aankondiging doet... Wat het voor Pinkpop misschien interessant maakt imo...
Multi grammy award winner. Het is een solo artiest (gebaseerd op hoe het geschreven is). En die zal een wereldtour aankondigen. Nu weet ik nog niet zo snel of die naar Pinkpop komt.

Maar waarom is het niet gewoon Elton John? Kan toch zijn dat Nieuw Zeeland hem heeft geboekt?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
dat podium op de foto in dit nieuwsbericht gezien....
als deze "multi-Grammy award winning superstar who is recognised as one of the world's best selling music artists of all time" inderdaad Beyonce is, past dat prima imo
missionconcert.co.nz/news/mission-2023-2nd-artist-announcement--coming-friday-14-october/

Wat voor mijn gevoel past bij dit rijtje:

*Jay-Z
*Kanye West
*Eminem
*Bruce Springsteen
*Beyonce
*Adele
*Paul Mc Cartney
*Lady Gaga
*Taylor Swift
*Alicia Keys
*Dolly Parton

Dit zijn hele grote solo artiest die meerdere Grammy awards hebben gewonnen.

Hoeft niet te betekenen dat deze artiest dan perse andere festivals gaat bezoeken toch? Kan ook een wereldtour zijn met stadions of indoor shows?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
die heeft al een paar shows staan in Nieuw Zeeland januari 2023... daarom denk ik niet aan Elton John
Ik heb hierboven een rijtje van wat artiesten gezet die meerdere Grammy’s hebben gewonnen, relevant zijn en veel publiek kunnen trekken. Heb gefocust op het woord “solo”.

Ik weet niet welke artiesten in die periode wel/niet touren.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.733
1.897
Ik zat nog even te denken aan Billy Joel. Maar aangezien het om een wereldtour gaat zal die het dus wel niet zijn... Maar als het een los evenement is zie ik hem zoiets nog wel doen....Net zoals hij in London is aangekondigd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Ik zat nog even te denken aan Billy Joel. Maar aangezien het om een wereldtour gaat zal die het dus wel niet zijn... Maar als het een los evenement is zie ik hem zoiets nog wel doen....Net zoals hij in London is aangekondigd.
Billie Joel, heeft al 3 december concert in Nieuw Zeeland staan. Deze is ook one night only voor Nieuw Zeeland fyi...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.733
1.897
Billie Joel, heeft al 3 december concert in Nieuw Zeeland staan. Deze is ook one night only voor Nieuw Zeeland fyi...
Ah, zover had ik nog niet eens gekeken😂. Dan blijft er weinig meer over behalve Beyoncé of Taylor Swift. Of P!nk moet na haar Europese data komen met nieuws voor Australië/Nieuw Zeeland....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.733
1.897
Isle of Wight komt vermoedelijk snel met nieuws. Socials aan het veranderen en festival directeur Giddings begint zich te roeren op Twitter....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Isle of Wight komt vermoedelijk snel met nieuws. Socials aan het veranderen en festival directeur Giddings begint zich te roeren op Twitter....
dat was afgelopen edities meestal afvallers Pinkpop... Interessant dus ook, zelfde weekend aankomende editie
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.733
1.897
Er circuleert ook een tourschema op efestivals voor Blink 182. Geen idee of dat voor sommige mensen interessant is. Ik heb er niks mee😂.
Korreltje zout of niet. Geen idee...

Only supposedly, someone on another board who isn't some random new account. Has posted:
2/9/23 - OVO Hydro, Glasgow, Scotland
5/9/23 - 3Arena, Dublin, Ireland
( europe in between )
14/10/23 - Utilita Arena Birmingham, Birmingham, England
15/10/23 - Manchester Arena, Manchester, England
But nothing for EU yet, asked him.
Later vermeld men dat het Ziggo en Sportpaleis wordt..
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.580
4.513
Er circuleert ook een tourschema op efestivals voor Blink 182. Geen idee of dat voor sommige mensen interessant is. Ik heb er niks mee😂.
Korreltje zout of niet. Geen idee...

Only supposedly, someone on another board who isn't some random new account. Has posted:
2/9/23 - OVO Hydro, Glasgow, Scotland
5/9/23 - 3Arena, Dublin, Ireland
( europe in between )
14/10/23 - Utilita Arena Birmingham, Birmingham, England
15/10/23 - Manchester Arena, Manchester, England
But nothing for EU yet, asked him.
Later vermeld men dat het Ziggo en Sportpaleis wordt..
Sportpaleis? Zouden die nog zo veel volk trekken?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.733
1.897
Sportpaleis? Zouden die nog zo veel volk trekken?
2 - OVO Hydro, Glasgow, Scotland

9/5 - 3Arena, Dublin, Ireland

9/8 - Antwerps Sportpaleis, Antwerp, Belgium

9/12 - Royal Arena, Copenhagen, Denmark

9/14 - Oslo Spektrum, Oslo, Norway

9/16 - Mercedes-Benz Arena, Berlin, Germany

9/19 - O2 Arena, Prague, Czech Republic

9/20 - Wiener Stadthallen, Vienna, Austria

10/3 - WiZink Center, Madrid, Spain

10/4 - Palau Sant Jordi, Barcelona, Spain

10/6 - Unipol Arena, Bologna, Italy

10/8 - Ziggo Dome, Amsterdam, Netherlands

10/9 - AccorHotels Arena, Paris, France

10/14 - Utilita Arena Birmingham, Birmingham, England

10/15 - Manchester Arena, Manchester, England

Maar dit zou ik maar met een korreltje zout nemen. Het eerste bericht hecht ik meer waarde aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
2 - OVO Hydro, Glasgow, Scotland

9/5 - 3Arena, Dublin, Ireland

9/8 - Antwerps Sportpaleis, Antwerp, Belgium

9/12 - Royal Arena, Copenhagen, Denmark

9/14 - Oslo Spektrum, Oslo, Norway

9/16 - Mercedes-Benz Arena, Berlin, Germany

9/19 - O2 Arena, Prague, Czech Republic

9/20 - Wiener Stadthallen, Vienna, Austria

10/3 - WiZink Center, Madrid, Spain

10/4 - Palau Sant Jordi, Barcelona, Spain

10/6 - Unipol Arena, Bologna, Italy

10/8 - Ziggo Dome, Amsterdam, Netherlands

10/9 - AccorHotels Arena, Paris, France

10/14 - Utilita Arena Birmingham, Birmingham, England

10/15 - Manchester Arena, Manchester, England

Maar dit zou ik maar met een korreltje zout nemen. Het eerste bericht hecht ik meer waarde aan.
denk dat het legit is
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken