Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk niet dat je Beyoncé hier moet verwachten hoor . De analyses ten spijt, zou een volledige stadiontour worden.
Er is nog 1 specifieke rock act die niet over de tongen gaat momenteel. Zou snel duidelijk moeten worden.
Ik denk niet dat je Beyoncé hier moet verwachten hoor . De analyses ten spijt, zou een volledige stadiontour worden.
Er is nog 1 specifieke rock act die niet over de tongen gaat momenteel. Zou snel duidelijk moeten worden.
@jimmywe jij zit zeker wat dichter bij het vuur??? Donderdag wist je ook te vertellen dat er vrijdag nieuws zou komen.
Streep door Beyonce dus! Einde discussie .
Deze zijn het dus iid geval niet:
- Beyonce
- Robbie Williams
- Taylor Swift
- Billie Eilish co-head met QOTSA
- Red Hot Chili Peppers
- Guns N Roses
- Iron Maiden
- Blur
- AC/DC
- U2
- KOL
Die hebben de afgelopen weken (Gilmour en Waters) weer flinke ruzie gehad vanwege de verkoop van rechten van Pink Floyd. Ik zie het spijtig genoeg nooit meer gebeuren dat die 2 samen met PF live spelen.
Deze zijn het dus iid geval niet:
- Robbie Williams
- Taylor Swift
- Billie Eilish co-head met QOTSA
- Red Hot Chili Peppers
- Guns N Roses
- Blur
- AC/DC
- U2
- KOL
Die hebben de afgelopen weken (Gilmour en Waters) weer flinke ruzie gehad vanwege de verkoop van rechten van Pink Floyd. Ik zie het spijtig genoeg nooit meer gebeuren dat die 2 samen met PF live spelen.