Pinkpop 2023

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.890
Ik denk niet dat je Beyoncé hier moet verwachten hoor 😅. De analyses ten spijt, zou een volledige stadiontour worden.
Er is nog 1 specifieke rock act die niet over de tongen gaat momenteel. Zou snel duidelijk moeten worden.
Aerosmith dan.....
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Ik denk niet dat je Beyoncé hier moet verwachten hoor 😅. De analyses ten spijt, zou een volledige stadiontour worden.
Er is nog 1 specifieke rock act die niet over de tongen gaat momenteel. Zou snel duidelijk moeten worden.
@jimmywe jij zit zeker wat dichter bij het vuur??? Donderdag wist je ook te vertellen dat er vrijdag nieuws zou komen.
Streep door Beyonce dus! Einde discussie :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.237
4.512
Geen Beyoncé en wel een rock act die hier niet tot in den treure is besproken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Smashing Pumpkins al genoemd hier?

Maar dat zal geen headliner zijn lijkt me.

Wel leuk voor DTRH....
dat was de laatste keer absoluut geen succes... zo veel ruimte in de voorvakken, da's geen goed idee om te herhalen als headliner voor Pinkpop
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Terug naar de tekentafel @DennisvdBr .

Deze zijn het dus iid geval niet:
- Beyonce
- Robbie Williams
- Taylor Swift
- Billie Eilish co-head met QOTSA
- Red Hot Chili Peppers
- Guns N Roses
- Iron Maiden
- Blur
- AC/DC
- U2
- KOL
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.267
3.843
Pink Floyd....Gilmour heeft recent zelf aangegeven open te staan voor nieuwe concerten...
Die hebben de afgelopen weken (Gilmour en Waters) weer flinke ruzie gehad vanwege de verkoop van rechten van Pink Floyd. Ik zie het spijtig genoeg nooit meer gebeuren dat die 2 samen met PF live spelen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.890
Die hebben de afgelopen weken (Gilmour en Waters) weer flinke ruzie gehad vanwege de verkoop van rechten van Pink Floyd. Ik zie het spijtig genoeg nooit meer gebeuren dat die 2 samen met PF live spelen.
Nee natuurlijk niet. Maar gilmour met mason kan nog wel.
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Ik denk niet dat je Beyoncé hier moet verwachten hoor 😅. De analyses ten spijt, zou een volledige stadiontour worden.
Er is nog 1 specifieke rock act die niet over de tongen gaat momenteel. Zou snel duidelijk moeten worden.
Weer Pearl Jam!

Ik hoop overigens onwijs op Porcupine Tree. Op de Volbeat spot bijvoorbeeld. Of zou dat te hoog zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Gebruikers die dit onderwerp bekijken