Pinkpop 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
The Weeknd zie ik ook eerder naar Arena of Goffertpark gaan. Valt meer te verdienen. GnR, Green Day of RHCP hebben daar (of in Stadspark ed) allen net gespeeld dus die mogen dan naar Pinkpop.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Helemaal mee eens. Daarom zie ik PP ook nog wel een Billie eilish boeken.
Ik denk inderdaad dat je dan aan een Billie Eilish moet denken, ja. Of Dua Lipa, of Harry Styles of Ariana Grande of zo. Niet dat die per sé op Pinkpop passen, maar dat zijn wel namen waar jongeren warm voor lopen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.046
3.739
Ik ben nog steeds benieuwd naar jou trio headliners...
Er bestaat niet zoiets als "mijn headliners"

Ik heb al aangegeven dat P!nk een prima Pinkpop naam is, maar dat daarmee ook alles gezegd is. Ik zelf zou opteren voor meer vernieuwing en dus het liefst Swift - Depeche Mode (nog nooit op PP gestaan) - Kendrick Lamar / The Weeknd zien met co-heads als Florence, QOTSA & The National ofzo.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.913
Dat gaat toch ook op voor P!nk??
Maar die valt voor de doelgroep, waar Mojo op mikt bij Pinkpop, wel makkelijker te programmeren op Pinkpop. Bij een The Weeknd verwacht ik dat een losse show snel uitverkoopt, maar een Pinkpop dag met The Weeknd zal niet meteen snel uitverkopen. Bij P!nk verwacht ik dat wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Danielledaan en Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Er bestaat niet zoiets als "mijn headliners"

Ik heb al aangegeven dat P!nk een prima Pinkpop naam is, maar dat daarmee ook alles gezegd is. Ik zelf zou opteren voor meer vernieuwing en dus het liefst Swift - Depeche Mode (nog nooit op PP gestaan) - Kendrick Lamar / The Weeknd zien met co-heads als Florence, QOTSA & The National ofzo.
Helemaal hiermee eens.

Al heeft Depeche Mode in de vroege jaren tachtig wel een keer op Pinkpop gestaan, dacht ik... Maar helemaal zeker weet ik het niet en ook geen zin om het op te zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.913
Er bestaat niet zoiets als "mijn headliners"

Ik heb al aangegeven dat P!nk een prima Pinkpop naam is, maar dat daarmee ook alles gezegd is. Ik zelf zou opteren voor meer vernieuwing en dus het liefst Swift - Depeche Mode (nog nooit op PP gestaan) - Kendrick Lamar / The Weeknd zien met co-heads als Florence, QOTSA & The National ofzo.
De hoop op vernieuwing qua programma op Pinkpop heb ik helaas allang opgegeven. Het zal altijd een ratjetoe qua programmering blijven, vrees ik. Soms een verrassende act ertussen, maar vooral mikken op veilig en bekend.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Geen idee of het al benoemd is, maar P!nk speelt maar 2 festival shows. Volgensmij boek je dan als festival zijnde prima voor iemand met de naam van P!nk toch?
BST is btw eigenlijk ook een festival, op 24+25 juni 2023
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
De hoop op vernieuwing qua programma op Pinkpop heb ik helaas allang opgegeven. Het zal altijd een ratjetoe qua programmering blijven, vrees ik. Soms een verrassende act ertussen, maar vooral mikken op veilig en bekend.
Dan zijn er in Nederland en België toch voldoende alternatieven.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.442
hehe

P!nkpop.

Rimshot Drum Joke GIF
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.113
Absoluut, maar Timothy woont volgensmij erg dichtbij en zodoende blijf je toch betrokken bij "jouw" festival.
Ik woon er niet heel ver vandaan. En heb nu paar jaar geskipt. Maar het blijft toch stiekem een festival waar je een oogje op blijft houden. Voor velen (en voor mij ook) een van de eerste festival ervaringen natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.913
Dan zijn er in Nederland en België toch voldoende alternatieven.
Helemaal waar. Geloof dat 2012 het laatste jaar was, waarbij ik alle dagen aanwezig was op Pinkpop. In 2015 en 2016 nog een dag meegepakt, maar dat was het dan. Van 1992 tot 2008 was ik er ieder jaar alle dagen bij. Al vond ik Werchter toen al een leuker en beter festival.
Tegenwoordig toch vooral de kleinere festivals in NL en BE.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

Gebruikers die dit onderwerp bekijken