Pinkpop 2023

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.743
1.902
BST is btw eigenlijk ook een festival, op 24+25 juni 2023
Het wordt aangekondigd als 3 exclusieve festivaloptredens.
She will also headline three iconic festivals next summer, Pinkpop in The Netherlands, Werchter Boutique in Belgium and American Express Present BST Hyde Park, London in the UK, as part of this tour.
Bij London is er nu al een extra dag bijgekomen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Geen idee of het al benoemd is, maar P!nk speelt maar 2 festival shows. Volgensmij boek je dan als festival zijnde prima voor iemand met de naam van P!nk toch?
Dat vind ik dus ook! En dat moeten we zeker niet vergeten hier. Het is een kaliber van een act naar mijn mening. Niet te vergelijken met Imagine Dragons maar dat is mijn mening.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
En ik weetniet of het aan de doelgroep ligt. Maar hier veel collega’s die nu sowieso al naar Pinkpop willen gaan want P!nk kent bijna iedereen wel.

Als ze ook nog Billie Eilish hebben weten te strikken dan verkoopt het weekend sowieso uit. Ik zelf denk dat Robbie Williams nog komt en dan RHCP.
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Het voordeel aan deze, voor mij persoonlijk redelijk teleurstellende booking, is natuurlijk wel dat ze alle grapjassen met hun jaarlijks weerkerende - Waar is de Pink in Pinkpop ? - opmerking direct de kiem in smoren, halelujah !
 

Verwijderd lid 40532

Campingartiest
1 nov 2021
87
221
Eind jaren ‘90 ontwikkelde de nu 43-jarige P!nk haar eigen identiteit, waarbij ze pop, powerhouse en vocalen met een rockinvloed combineert. Ze doet dat met een spectaculaire show met veel acrobatische toeren. De reacties op haar komst naar Pinkpop zijn dan ook overwegend positief. „Prima boeking. Past beter op Pinkpop dan een Taylor Swift of Billie Eilish. Pinkpop trekt toch altijd veel ‘braderievolk’ en die mensen zijn bekender met P!nk dan met die andere twee dames. Florence erbij op die dag zou helemaal top zijn”, reageert ene Timothy op het forum van de onder festivalgangers populaire site Festileaks. „P!nk geeft vrijwel altijd toffe shows weg en heeft inderdaad een hoop hits, dus gaat sowieso een topshow worden!”, reageert Timmetje.
Uit https://www.limburger.nl/cnt/dmf20221007_93836451.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.042
3.733
Volgende week in de Limburger:

"Mart Hoogkamer is dit jaar écht de act waarvoor ik naar Pinkpop ga, zegt Indiaan op het festileaks forum. Dat ik na al die jaren eindelijk mijn idool mag zien uitgerekend op de Pinkpop Mainstage, betekend de wereld voor me". Met Billie Eillish, die na Hoogkamer het festival mag afsluiten heeft ene Indiaan dan weer helemaal niks: "als we praten over kwaliteit, dan is Eillish echt te min voor Pinkpop. Ik bedoel, een broodje hotdog is ook lekker, maar stiekem weten we allemaal dat het super slecht voor je is, ik ga denk ik na Mart naar mijn B&B in Valkenburg, waar ik ga luisteren naar het nieuwe album van WILLOW. Dat is de dochter van Will Smith, trouwens!"
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken