Pinkpop 2023

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
267
132
Geen idee of het al benoemd is, maar P!nk speelt maar 2 festival shows. Volgensmij boek je dan als festival zijnde prima voor iemand met de naam van P!nk toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Danielledaan

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Geen idee of het al benoemd is, maar P!nk speelt maar 2 festival shows. Volgensmij boek je dan als festival zijnde prima voor iemand met de naam van P!nk toch?
En dan kan je nog discussiëren of Wercher Boutique een festival is, of een concert met extra voorprogramma.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.937
Geen idee of het al benoemd is, maar P!nk speelt maar 2 festival shows. Volgensmij boek je dan als festival zijnde prima voor iemand met de naam van P!nk toch?
Je kan nooit voor iedereen goed doen maar de meeste zijn hier wel tevreden mee. Het zegt wel wat dat inderdaad dat ze voor de rest in Europa bijna geen festivals doet. Beetje hetzelfde verhaal als voor Depeche Mode. Die doen ook maar 1 festival tijdens hun Europese tour.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.439
1.929
Zal dit de headliner zijn voor de (meeste) jongere of krijgen we die nog ?
Zou Pink enorm bekend zijn bij 20-jarigen? Ze maakt al de hele eeuw muziek. Dus ik zou denken: nee, dat is niet die naam. Meer in de categorie Robiie Williams dit.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Geen idee of het al benoemd is, maar P!nk speelt maar 2 festival shows. Volgensmij boek je dan als festival zijnde prima voor iemand met de naam van P!nk toch?
denk dat LiveNation Belgie en LiveNation NL / MOJO hier wel samen hebben getrokken.

eens zien of ze dat met de 2(?) 'overgebleven' Rock Werchter headliners nog gaan doen.
Muse en AM zijn sowieso al out voor Pinkpop.
Was er van overtuigd dat RATM zou komen, als dat vermoeden klopt, zouden beide 1 moeten vervangen (wellicht wel een rock-genre).
De 4de RW / 3de PP headliner, tja... delen ze die wel of niet, da's nog een blank space
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Pinkpop site is wel weer geudate...
Lijkt wel of die steeds uitgebreider is geworden inmiddels.

edit: links werken nu ook beter (en snel)
 

pinkpopmaastricht

Playlistbediener
19 feb 2018
34
24
Helemaal mee eens. Daarom zie ik PP ook nog wel een Billie eilish boeken.
Pinks laatste superknaller(What about us) komt uit 2017. Ook recent nog een redelijk grote hit (zaadplaat) met haar dochter. Dus sorry nee dit valt niet in de categorie Robbie Williams. En twintigers zullen haar gewoon kennen. Misschien niet de laatste trend, maar gewoon een dikke headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenters

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.937
Ik heb begrepen dat dit de vrouwelijke popheadliner is (van iemand die bij Buro Pinkpop werkt). Swift, Eilish en Beyoncé hoeven we denk ik niet te verwachten. Benieuwd welke 2 rock headliners dan nog volgen.
Waarom zouden het Rock headliners moeten zijn dan? Post Malone The Weeknd zou PP ook zo boeken denk ik. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze nu ook nog GnR en RHCP erbij zetten.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.371
4.335
Ik heb begrepen dat dit de vrouwelijke popheadliner is (van iemand die bij Buro Pinkpop werkt). Swift, Eilish en Beyoncé hoeven we denk ik niet te verwachten. Benieuwd welke 2 rock headliners dan nog volgen.
Een man kan ook pop maken, opzich. Maar dat ligt niet voor de hand nee.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.937
Pinks laatste superknaller(What about us) komt uit 2017. Ook recent nog een redelijk grote hit (zaadplaat) met haar dochter. Dus sorry nee dit valt niet in de categorie Robbie Williams. En twintigers zullen haar gewoon kennen. Misschien niet de laatste trend, maar gewoon een dikke headliner.
Zeker een dikke headliner. Maar ik vind het wel wat raakvlakken hebben met RW. Al zal de jeugd inderdaad eerder aanslaan op Pink dan op Robbie. Helemaal mee eens.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.776
6.523
Waarom zouden het Rock headliners moeten zijn dan? Post Malone The Weeknd zou PP ook zo boeken denk ik. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze nu ook nog GnR en RHCP erbij zetten.
Lijken mij juist de twee meest voor de hand liggende headliners. Met Malone dan wellicht nog voor RHCP.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.937
Lijken mij juist de twee meest voor de hand liggende headliners. Met Malone dan wellicht nog voor RHCP.
Ik zou er ook totaal geen problemen mee hebben maar we hebben het hier ook wel eens gehad over vernieuwend zijn..... Dan kun je niet altijd uitkomen bij bv een RHCP of een act die al 20 jaar of meer bestaat maar nog nooit op PP heeft gestaan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.776
6.523
Wellicht is Green Day ook nog een optie ipv GnR of RHCP. Misschien dat die vernieuwing dan meer in het dagprogramma gaat zitten.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.573
4.319
Een man kan ook pop maken, opzich. Maar dat ligt niet voor de hand nee.
Klopt, maar er wordt al langere tijd gesproken over een vrouwelijke popheadliner op Pinkpop. Dat is Pink dus geworden.
The Weeknd zou een prima mannelijke popact zijn, maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Mojo die op Pinkpop zet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken