Pinkpop 2023

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.244
4.521
Ik heb niks met Pink, had liever ook een modernere pop-headliner, maar voor velen is dit prima.
Wat wel gewoon jammer blijft aan Pinkpop is dat er dan niks tegenover staat in een tent als alternatief. Ja ik weet het, dit is hier al 100 keer eerder besproken maar goed
Wil je Pink nou op de kast jagen terwijl de handtekening nog nat is ;)?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Er is vooralsnog geen directe aanleiding om aan te nemen dat iets dergelijks weer gaat gebeuren. En als dat wel is, past zo'n toestand veel beter bij Pinkpop dan op RW, dus is dat hier helemaal niet zo'n probleem. Ik blijf liever positief altijd eigenlijk.
Feit dat de kritiek, zelfs hier, eigenlijk voornamelijk daar op gefocust was, geeft ook wel aan dat er met de show zelf van P!nk niet zoveel mis was.
Nee, wie weet is het nu niet meer zo’n diva als toen en kan Pinkpop een volwaardig programma neerzetten.

Los daarvan mag Pinkpop zich aan een uitbundige show verwachten van een vrouw die geweldig kan zingen, ja. Dat is wel een zekerheid.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Nee, dat was geen probleem. Tijdens Pink kon je ook naar Elbow/Paul Kalkbrenner.

Het probleem is dat Pink de main stage lineup degradeerde tot 3 voorprogramma’s van haarzelf. En de lineup daar maar laat in de dag begon.
benieuwd of de vrijdag rond 13:00 start zoals in 2022, met 5 acts totaal op hoofdpodium (South)
of rond 15:00 zoals in 2019 met 4 acts totaal op hoofdpodium (South)

met P!nk, en 3 voorprogramma's op de mainstage, is vrijdag starten rond 15:00 dus niet heel verrassend?
 

pinkpopmaastricht

Playlistbediener
19 feb 2018
21
14
Yes ik ben wel blij met Pink! Zij heeft tenminste ook nog wat rockplaten. Heeft toch heel wat andere muziek dan Beyonce waar ze hier mee vergeleken wordt?
Las in de reacties op NuJij ook iets over Green Day, komen die ook al? Dan ga ik zwz voor een weekendkaart🤘
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Die daginrichting was niet netjes nee. En toch heb ik daar meer goeie optredens gezien dan op die zaterdag. Brockhampton en Elbow waren heel erg goed. Richard Ashcroft behoort nog steeds tot de beste 3 shows die ik heb gezien op Rock Werchter.
En P!nk kan je ding niet zijn maar het was in geen enkel opzicht een slechte show. Kreeg ook alleen maar lovende kritieken, buiten onze snobistische bubbel.
Ik en mijn vrienden zitten echt niet in die snobistische bubbel en de vorige keer vonden wij haar wel goed (terwijl wij voor Rammstein kwamen). Het was gewoon matig tot slecht. De helft van onze groep heeft het niet uitgehouden, de andere helft wel.
Voor ons was er die dag ook helemaal niks. The Black box revelation speelde dan nog gelijk met the vintage caravan. Vooral Apero gehangen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Nee, wie weet is het nu niet meer zo’n diva als toen en kan Pinkpop een volwaardig programma neerzetten.

Los daarvan mag Pinkpop zich aan een uitbundige show verwachten van een vrouw die geweldig kan zingen, ja. Dat is wel een zekerheid.
Verschil is dat op een pinkpopdag al niet zoveel namen staat.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.619
11.306
Tja, niet mijn naam maar objectief gewoon een naam van statuur natuurlijk. Prima, zolang de rest me maar meer bevalt :)
 

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
51
24
Iemand die mij trouwens een korte heads up kan geven over waarom Pink op Werchter de vorige keer zo veel kritiek kreeg? Heb dat nooit echt meegekregen.
Ik heb Pink in 2019 op Werchter gezien en hier was absoluut niets op aan te merken. De show die ze gaf was af en dit in combinatie met de hits die ze heeft. Als je daar commentaar op geeft dan kan je beter in uw zetel blijven zitten. Als ik het me goed herinner speelde toen Elbow tegelijk met Pink (of toch een groot stuk) (ben niet 100% zeker) dus er was ook nog een alternatief mogelijk. Niks op aan te merken dus. Was een zalige dag op Werchter!
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76 en Oasiss

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.587
4.541
Ik heb Pink in 2019 op Werchter gezien en hier was absoluut niets op aan te merken. De show die ze gaf was af en dit in combinatie met de hits die ze heeft. Als je daar commentaar op geeft dan kan je beter in uw zetel blijven zitten. Als ik het me goed herinner speelde toen Elbow tegelijk met Pink (of toch een groot stuk) (ben niet 100% zeker) dus er was ook nog een alternatief mogelijk. Niks op aan te merken dus. Was een zalige dag op Werchter!
Pink was slecht xx
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken