Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Prima boeking. Persoonlijk vind ik het de minste uit het rijtje Pink, Taylor Swift, Billie Eilish en Beyoncé (al is die laatste ook een utopie).
Maar ben hier absoluut niet ontevreden over en voor Pinkpop is dit misschien ook wel de beste keuze uit dat rijtje (als je Beyoncé niet meetelt).
Ook de eerste dag is prima. Mocht GnR nog komen, dan is de kans groter dat het de laatste dag is en ik op tijd in de auto zit .
Oh, en eindelijk een keer een vrouwelijke headliner, dat vind ik op zichzelf al fantastisch!
Ik kan je vertellen dat de vrijdag in ieder geval heel goed zal verkopen.
Vergeet niet dat ze twee keer Malieveld in nederland uitverkocht en nog eens twee of drie keer de arena in 2019. Een keer Pinkpop lukt dan ook met gemak.
Prima boeking. Past beter op Pinkpop dan een Swift of Eilish. Pinkpop trekt toch altijd veel zgn. 'braderie' volk en die zijn bekender met Pink dan met die andere 2 dames. Florence erbij op die dag zou helemaal top zijn.
Iemand die mij trouwens een korte heads up kan geven over waarom Pink op Werchter de vorige keer zo veel kritiek kreeg? Heb dat nooit echt meegekregen.
Iemand die mij trouwens een korte heads up kan geven over waarom Pink op Werchter de vorige keer zo veel kritiek kreeg? Heb dat nooit echt meegekregen.
Geen andere show gedurende haar MainStage show( ofja maar gedeeltelijk). Rest van het programma die dag was matig omdat P!nk beetje invloed had op programma.
Bij Pinkpop is er nooit een andere naam gedurende de MainStage act dus daar hoeven we ons al geen zorgen over te maken.
Verder denk ik dat Pinkpop genoeg Nederlandse acts , de special guests van Pink en dan nog twee andere grotere namen kan boeken. Dan is iedereen tevreden voor die vrijdag.