Pinkpop 2023

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Prima boeking. Persoonlijk vind ik het de minste uit het rijtje Pink, Taylor Swift, Billie Eilish en Beyoncé (al is die laatste ook een utopie).
Maar ben hier absoluut niet ontevreden over en voor Pinkpop is dit misschien ook wel de beste keuze uit dat rijtje (als je Beyoncé niet meetelt).
Ook de eerste dag is prima. Mocht GnR nog komen, dan is de kans groter dat het de laatste dag is en ik op tijd in de auto zit ;).

Oh, en eindelijk een keer een vrouwelijke headliner, dat vind ik op zichzelf al fantastisch!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Ik kan je vertellen dat de vrijdag in ieder geval heel goed zal verkopen.

Vergeet niet dat ze twee keer Malieveld in nederland uitverkocht en nog eens twee of drie keer de arena in 2019. Een keer Pinkpop lukt dan ook met gemak.
Ja, best een groot verschil met Belgie dan. Pink kreeg haar dag in Werchter niet uitverkocht toen.

Misschien speelt Florence op de north stage voor Pink? Aangezien ze op zondag elders staat.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.126
Schuin oog houden op de namen die ze op Boutique meebrengt.

En P!nk geeft vrijwel altijd toffe shows weg (en heeft inderdaad een hoop hits) dus gaat sowieso een topshow worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Ja, best een groot verschil met Belgie dan. Pink kreeg haar dag in Werchter niet uitverkocht toen.

Misschien speelt Florence op de north stage voor Pink? Aangezien ze op zondag elders staat.
Florence staat de vrijdag in Oostenrijk toch?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Prima boeking. Past beter op Pinkpop dan een Swift of Eilish. Pinkpop trekt toch altijd veel zgn. 'braderie' volk en die zijn bekender met Pink dan met die andere 2 dames. Florence erbij op die dag zou helemaal top zijn.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: elo en DennisvdBr

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Als Florence ook nog het tweede podium zou afsluiten, zou dat wel grandioos zijn, maar ook wat fors aan de prijs I guess.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Iemand die mij trouwens een korte heads up kan geven over waarom Pink op Werchter de vorige keer zo veel kritiek kreeg? Heb dat nooit echt meegekregen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Iemand die mij trouwens een korte heads up kan geven over waarom Pink op Werchter de vorige keer zo veel kritiek kreeg? Heb dat nooit echt meegekregen.
Geen andere show gedurende haar MainStage show( ofja maar gedeeltelijk). Rest van het programma die dag was matig omdat P!nk beetje invloed had op programma.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Bij Pinkpop is er nooit een andere naam gedurende de MainStage act dus daar hoeven we ons al geen zorgen over te maken.

Verder denk ik dat Pinkpop genoeg Nederlandse acts , de special guests van Pink en dan nog twee andere grotere namen kan boeken. Dan is iedereen tevreden voor die vrijdag.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Geen andere shows gedurende haar show is op Pinkpop al traditie, dus dat probleem is al getackeld ;).
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken